Doe die fake berichten weg!

Hoi voor degene die niet haten.
Oké ik zie binnen Novermber al 3 berichten over ''''Ik heb anorexia en weeg 34'''''maar het is zo nep. 3 Berichten in begin november. Heel toevallig zijn die ''''''anorexia'''''''ook heel mager en iets in de 30. Maar met anorexia heb je meestal een normaal gewicht en geen opname hoor.!!! die meiden worden betrapt of durven niet verder of kunnnen niet of genezen heel snel. Maar het lijkt wel of julie anroexia willen omdat jullie er zo overschijven. Anorexia komt heeeeeeeeel wenig voor en ik ken niemand. En als ik iemand zou kennen hoeft die ook niet du te zijn. WAAROM DENKEN JULLIE DAT ANA DUN BETEKEND? Je hoeft ook geen opname te hebben. Mensen betrapen hun of ze durven niet verder te gaan of hun lijf kan niet meer afvallen. Stop met die nep berichten en zeg dan ook niet gelijk jullie lengte. En missschien eens ergens anders over praten dan over Ana/anorexia. Kap met die berihten ik iriteer me dodelijk. En jij moet gelijk zeggen of iemand anorexia heeft, og ik ben te dun ik heb anorexia, og ik ben onzeker en heb Ana. Willen jullie echt ana? Jajajaja 3 berichten in dezelfde datum. Geloof fake niet. XXX

10 nov 2017, Sorry ik ben niet goed in spelling


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben het met je eens, maar kap zelf ook met zeggen dat je dat heb nu vraag jij er aandacht voor. N misschien iz bet echt you never know maar ik haat alle anna berichten zuper irritant dus zeg er de volgende keer niet bij dat je ana heb komt zo over dat jij er nu aandacht voor vraag.

10 nov 2017, 22:11, AnorexiaMailHaat
2

Dankje voor je antwoord maar ga dan ook niet hier op in dit is ook voor anti en anders lees ik het ik moet toch een stap zetten. En de beheerder's ook want het gaat achteruit met die nep berichten over hun zogenaamde 37 kilo wegen BRUHH

14 nov 2017, 19:11, Sorry ik ben niet goed in spelling
3

Heyy natuurlijk is het raar als er zo veel berichten worden geplaatst over 'ik heb anorexia' rond dezelfde tijd. Maar even voor de duidelijkheid als je de diagnose anorexia krijgt heb je wel ondergewicht. Dat moet anders krijg je de diagnose eetstoornis NAO. Natuurlijk is het niet meteen dat je in opname moet. Zelfs het merendeel moet niet in opnamen maar ze hebben wel allemaal ondergewicht. Ik kan het weten want ik heb de diagnose eetstoornis NAO gekregen omdat ik geen ondergewicht heb. Het blijft vervelend die berichten. Maar iemand die anorexia heeft kan er soms ook wel een beetje trots op zijn. Ze zijn zo ver gegaan dat ze zelfs ondergewicht hebben bereikt. Ik zelf ben totaal niet trots op mijn eetstoornis en ik doe er alles aan om te herstellen. Maar ik snap hun wel. Het is gwn moeilijk. Nogmaals het kan best zo zijn dat die berichten idd fake zijn. En dit is echt geen haat! <3

15 nov 2017, 12:11, ReachtieAnaHaat
4

Hey lief van je die reacie. Het is wel heel lief. Maar echt als je een naam krijgt van de dokter weet die het echt niet. De meeste met hebben geen diagnose of opname of therapie bijna nooit. Maar echt je kan wel de naam anorexia krijgen zelfs met overgewicht kan het. Met een normaal gewicht kan je ook anoreia hebben. Maar ik vind je bericht heel lief. En de meeste met anorexia zijn trots. Jij niet gelukkig, en eeen lief bericht. <3 terug! Maar echt de meeste hebben een gezond gewicht. Trouwens het komt bijna nooit voor gelukkig. Love

15 nov 2017, 20:11, Sorry ik ben niet goed in spelling
5

Er wordt toch gezegd 'niet haten' *!

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

1 dec 2017, 11:12, haaaai
6

ik heb ook ano ben 15 en heb een gezond gewicht me bmi is 17,8. ik zit ook op een laag niveau. ja anorexia is heel zeldzaam niet eens 0,0. maar toch is he wel belngrijk. en ja knderen van 15 of jonger zijn meestal te jong voor anorexia. maar ik heb het ook echt intens.

1 mrt 2018, 16:03, love u

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.