Dit gaat misschien niks worden.

Hee lieve forumgenootjes,
ik ben verlieft op iemand. Ik ging ook googlen en er stond dat onze persoonlijkheid goed bij elkaar past. We hebben ook dezelfde persoonlijkheid. Hij hielp me gisteren ook met iets, en dat vond ik ook fijn. Maar vandaag ging ik met een vriendin (Lynn) binnen zitten, toen ging zij klef doen met haar vriendje allemaal knuffelen en voelen en zoenen, maar C zag dat ook en later in die middag ging hij naast Lynn en haar vriendje op een bankje zitten en lachen. Ik werd echt jaloers, en ik ging daarna hem appen. Hij heeft mijn zelf gemaakt. Maar eerst zij hij tegen een andere vriendin S ik vind Eva wel aardig, maar Lynn niet. En nu denk ik dat hij Lynn ook wel ergens leuk vind. Maar nu voel ik me echt kut. Ik ben gewoon niet goed genoeg voor hem, te onzeker en te braaf. Ik probeer te flirten en het te laten zien ook, maar nu ben ik echt in de war. Kan iemand iets sturen? 💋

6 apr 2018, Eva🎀


Reacties

plaats reactie
1

Kan iemand nog reageren?

8 apr 2018, 07:04, Eva
2

Als jullie dezelfde persoon leuk vinden moet er een iemand toch mee stoppen, is de jongen het echt waard, ben je vanplan om er later kinderen mee te krijgen? Zo ja ga er dan voor zo nee dan laat het gwn los en zoek voor een echte man, de liefde van je leven die je je hele leven zult houden

22 apr 2018, 01:04, ‘-‘
3

Bedankt voor je lieve bericht Maar ik weet nuet of ik wil trouwen, of seks wil ect. Allebij zijn wij niet heel romantisch. Ik zie er wel wat in, hun vrienden plagen hem ook om mijn😊. Maar mijn hele klas, en ik en hem willen allebij geen kinderen hoor. ❤️

22 apr 2018, 09:04, Eva🍿
4

Ik heb ook hetzelfde kan iemand mijn helpen? Ik wil tips om het te laten zien en om suscses te krijgen.

28 apr 2018, 12:04, .
5

Oh heb ik ook wel eens gehad. Ik en een vriendin gingen gewoon briefjes trekken wie hem mocht... we kregen hem bijde niet Haha😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

28 apr 2018, 21:04, Lala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.