πŸ†˜πŸ†˜dit gaat de verkeerde kant op...πŸ†˜πŸ†˜

hallo allemaal
ik heb dringend hulp nodig...
bij mijn vriendin thuis gaat het niet xo lekker ze loopt weg thuis en van school... politie is er al bij betrokken maar er komt aar niks uit haar waarom ze dit doet... ze heeft ook een vriendje ...
ik en anderen merken dat het niet zo lekker gaat bij haar en ze miss wel in handen van LB is of juist helemaal niet maar ik heb al gepraat met haar maar er komt niks uit....
ik wil mijn vriendin zo graag helpen😭 maar het kan gewoon niet want ze is helemaal gesloten
πŸ†˜πŸ†˜πŸ†˜πŸ†˜
x J.

19 apr 2018, x.J


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het loslaten. Het is alleen maar negativiteit en het zijn niet jouw problemen

19 apr 2018, 20:04, Lars
2

Zelf zou ik een pcyscholoog zoeken , want zei heeft echt hulp nodig en misschien helpt dit en zelf vind ik ,als je haar laat vallen :dan moet je echt schamen want nu heeft ze juist hulp nodig al waardeerd ze het niet.

20 apr 2018, 15:04, juliatje.
3

hallo lars, nee het is mijn vriendin en war zij meemaakt maak ik mee, haar problemen , mijn problemen dit heet vriendschap. en vrienden laat je nooit in de steek.....

20 apr 2018, 23:04, x.J
4

Ik snap dat het moeilijk is, zeg gwn alles wat je weet aan haar ouders enz en verder kan je er ook niks aan doen, waarschuw haat gwn een keer en dan zak ze blij zijn als ze weer normaal is en gwn doet, Bestfriends never ends

22 apr 2018, 01:04, β€˜-β€˜

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.