Dit forum

Hayy, dit forum gaat achteruit heb ik het idee, er worden onzin dingen geplaatst en geen topics waar je echt op kunt reageren. Dit vind ik jammer want ik vind dit een super website!
Sorry als je niet van deze mening bent, maar ik hoop dat je een interessante topic begint waarmee ik je kunt helpen. Bijv over iets waarover je heel de tijd nadenkt.
Alvast bedankt voor alle hulp die jullie mij hebben gegeven x & ik ben benieuwd naar jullie nieuwe topics🌞

10 nov 2017, ****


Reacties

plaats reactie
1

Hallo ****,

Fijn dat je het een super website vindt. Dit is iets wat wij graag horen.

Vervelend dat jij ervaart dat er de laatste tijd veel onzin topics op komen waar jij niks mee kan.

We nemen het mee en gaan kijken wat we hier aan kunnen doen. Bedankt voor je feedback!

Groet!
team 99gram

10 nov 2017, 21:11, 99gram
2

Indd ben het met je eens heel veel word fake de berichten die ik plaat zijn w echt maar gebruik 10 verschillende namen. En de ana berichten zijn spam of van afvallen ik ben te dik enzo die berichten zijn zo irritant dat verpest de site terwijl het wel een hele leuk site "was"

10 nov 2017, 22:11, Mooi
3

Lieve Nina, ik vind 99 gram ook een goede site. Maar inderdaad worden er steeds meer fake berichten geplaatst ook over anorexia, of verkrachting. Ik ben het helemaal eens met Mooi. Die meiden weten vaak wel dat ze te dun zijn, maar meestal hebben ze een gezond gewicht. Hun hebben ook geen verstand van anorexia, want de meeste meiden met een eetstoornis, waaronder anorexia hebben een normaal of gezond gewicht dus niet zo graatmager. Ik vind 99 een top site, met super lieve beheerders. Hopelijk worden er echte eerlijke topic's gemaakt. 💚

11 nov 2017, 10:11, Eva
4

Ja vind ik ook. Niveau moet echt omhoog.

21 nov 2017, 14:11, Afberen

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.