dingen om te doen deel 1

Hee beste allemaal,
Ik ben al heel lang in mijn hoofd met eten bezig en het is soms om gek van te worden. En vooral nu in deze coronatijd, want normaal ben ik ook bezig met naar school en vriendinnen maar dat is nu natuurlijk veel minder. Dus daarom hoop jullie met deze activiteiten met je hoofd bij het eten weg te houden, daarom zitten er dus ook geen activiteiten met eten in zoals bakken.

1. School
Denk je tijdens online lessen ook telkens wat ga ik tijdens de pauze/lunch eten? Zet het opzij en ben echt bij de online les, maak fanatiek aantekeningen en maak na de online lessen direct het huiswerk voor dat vak, heb je die tijd alweer gehad.

2. Skeeleren
Ik vind persoonlijk om in beweging te blijven skeeleren echt geweldig (ook met vriendinnen enzo), het is leuker dan hardlopen en wandelen (en als je beweegt om af te vallen heb je het bij skeeleren minder door, omdat het gewoon leuker is)

3. facetimen
Maak een account aan op houseparty, alle vrienden kunnen je gesprek joinen waardoor het super gezellig wordt en je kunt in de facetime spelletjes doen en je blijft in contact met ze, dus das echt top.

4. Tekenen
Ga dingen tekenen zoals foto's natekenen, realistisch tekenen, je huisdier natekenen, een landschap, een strip, of 3d tekenen, genoeg te bedenken!

5. netflix kijken
Zoek op netflix alle series/films op die je wel leuk lijken en ga ze kijken.

6. Koop een bullet journal
Op youtube staan genoeg filmpjes van mensen die leuke dingen doen in een bullet journal. Schrijf er dingen in op over je vrienden met foto's en je rooster zodat je dat als je hem later terug vind weer precies weet hoe je tienerleven was.

7. Ga foto's maken,
van je huisdier, jezelf, je familie/vrienden (op 5 minute crafts staan leuke life hacks voor orginele foto's maken, probeer ze eens!)

8. Spelletjes
Ga bordspelletjes doen van vroeger met je familie/vrienden

9. Spelcomputer
Pak je oude WII, nintendo of playstation er weer bij en ga eens kijken welke spellen je hebt ( heb ik ook gedaan, ben weer verliefd op just dance en sims)

10. Ga met de kleding die je hebt in je kast nieuwe outfits uitzoeken en maak er foto's van (weet je zodra de scholen weer opengaan direct wat je aan kan trekken)

11. Nagels fixen
Ga weer aan de slag met je oude nagellak, op youtube staan genoeg tutuorials om te tekenen op je nagels en aparte vormen/patronen te maken. Ga ze veilen en knippen en maak ze weer mooi.

12. Ga een workout doen
Stel fitness doelen voor jezelf (heb ik ook gedaan elke ochtend beginnen met 100 sit ups ik kan er nu al 70 achter elkaar zonder pauze, terwijl ik begon met 40)

13. Leer piano/gitaar
Hoe cool zou het zijn als je straks je favoriete liedje kan spelen op een instrument?!

14. Schrijf zelf liedjes
Over dingen die je dwars zitten, of over dingen die je nog wil doen. En je kan je liedje helemaal naar jou smaak maken, blij/verdrietig/rap/emotioneel/dans/rock/country, noem maar op

9 jan 2021, Lieve


Reacties

plaats reactie
1

oh dit is zo leukkk dankjewel voor de tips <333

12 jan 2021, 21:01, xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.