Dilemma

Hallo,
Ik ben momenteel 1m75 50 kilo.
Ik heb eigenlijk 2 kanten, de eerste: zeer sportief en zo en ik wil personal trainer worden later of topsporter. Zo kent iedereen mij.
In de andere wil ik eigenlijk een iets zwaarder gewicht maar geen overgewicht, wel soort van mollig. Dat wil ik namelijk ook graag.

Ik kan echt niet kiezen! sommige periodes probeer ik aan te komen. lukt dan niet omdat ik veel sport en het ook maar 2 dagen is. dan probeer ik weer spieren te kweken etc.

Help me pls! ik ben 14 jaar. En ik kan wss wel iets op vlak van sport doen als ik zo blijf maar dat wil men andere ik niet.

2 jan 2017, Pull up


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Pull up ik zou trainer zijn dan woord je ook sterker dan kan je leren vechten en dan hebben ze respecht voor je
ik doe er ook moeite voor ik wil het ook zijn
Liefs Eva

2 jan 2017, 19:01, Eva
2

Jongens hebben liever mollig dan een gespierd meisje over t algemeen

2 jan 2017, 20:01, I
3

Je hoeft niet te kiezen, je bent goed zoals je bent! Aankomen of afvallen is beiden slecht en het gaat er ook niet om wat je wordt. Blijf gewoon jezelf en maak je niet zo druk!

2 jan 2017, 21:01, me
4

Het maakt niet uit wat jongens mooier vinden zolang je het zelf mooi vind is het goed! Je bent net zo oud en langer dan mij en minder zwaar ( ik ben 1.72 en 55 kilo) ik zie er totaal niet zwaar uit en ik ben best tevreden met jezelf, ik zou gewoon gezond blijven eten en genoeg! Want je bent maar 3 kilo verwijderd van ondergewicht zeker voor jou lengte. Dus als ik jou was zou ik iets meer proberen aan te komen of gewoon meer spieren kweken ( pas wel op met gewichten dat kan je groei tegen houden doordat je veel gewichten tilt dus begin wel voorzichtig)

3 jan 2017, 11:01, Roodroosje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.