Dildo van mn zus

Ik vinger mij best vaak. Maar eigenlijk wil ik een keer proberen met een dildo. Ik weet dat mijn zus van 17 eentje heeft. Wie heeft het wel eens met een dildo gedaan. Ik ben nog wel maagd. Past het dan wel? Het lijkt me wel lekker maar ook een beetje raar omdat mijn zus hem ook in zich heeft gehad. Wie heeft wel eens die van zn zus geleend?

28 okt 2020, toet


Reacties

plaats reactie
1

Vind ranzig om die te gebruiken regel er zelf 1

28 okt 2020, 12:10, Bikinigek
2

Hi toet,

Dat je het een keer met een dildo wilt proberen is natuurlijk helemaal prima. Hij zal gewoon naar binnen passen (als je een realistische maat neemt natuulijk XD ) ondanks dat je maagd bent. Je vagina kan iets rekken, maar is net een elastiek, dus voor of na ontmaagding maakt weinig uit.

De dildo van je zus is echter geen strak plan. Je wilt niet dat haar vaginale bacteriën bij jouw vagina uitkomen, aangezien iedereen zijn eigen setje daar heeft. Wanneer je dit doet kan je naren ontstekingen krijgen, waar je echt geen zin in hebt. Het beste kan je een eigen dildo regelen. Vind je het te spannend om een eigen te kopen, kan je misschien aan je zus vragen of ze er één voor je wilt halen.

Ben je nou echt van plan die van je zus te gebruiken, om welke reden dan ook, doe er in ieder geval een condoom omheen. Dan zit er nog een vorm van bescherming omheen. Nogmaals ik raad het echt af!

29 okt 2020, 16:10, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.