Dildo? Normaal?

Hoi hoi,

Ik ben 14 en ik heb mezelf best vaak gevingerd en ik vond het altijd heel lekker maar ik ben er nu toch wel een beetje op uitgekeken. Nu zag ik een dildo op ali express en ik wilde hem kopen. Maar ik weet niet hoe ik hem verstop voor mijn ouders. Weet een van jullie of dildo's echt fijn zijn of is een trilei mss lekkerder? Oh en is het wel normaal voor 14?

Xxx guusje

2 jan 2020, Guusje


Reacties

plaats reactie
1

Let op die op ali zijn niet onderworpen aan keuringen en kunnen giftige stoffen bevatten. Niks lulliger dan dat je door gebruik van een ali dildo bij de dokter of ziekenhuis terecht komt. Beter koop je er 1 bij een nl of be shop. Kan in de winkel of online. Verder niet gek. Let op dat je hem ook netjes schoonmaakt ook weer lullig als je infectie krijgt en moet uitleggen waarom.

3 jan 2020, 10:01, Bikinigek
2

@bikinigek dat is inderdaad “lullig” 😂

Snap je hem, dildo-lul lullig

4 jan 2020, 11:01, Oke hij is flauw
3

Ik heb laatst een vibrator gekocht. Een best kleine simpele om het uit te testen. Ik was er ook heel erg benieuwd naar en heb hem besteld. Ik heb hem laten bezorgen op zo’n afhaalpunt zodat mn ouders er niet achter kwamen. De meeste sites verzenden hun pakketjes ook zonder naam van het bedrijf of product, dit kan je gewoon op dit site vinden. Ik heb hem in een etui zitten (met een spuitbusje schoonmaak spul!) en die heb ik in mn kast liggen.

8 jan 2020, 23:01, Lau
4

ik was van de week bij de DA, en daar verkopen ze ook dildo's heb er ook 1 gekocht hij bevalt goed. ik heb hem in mijn nacht kastje liggen, beetje achter in. samen met een flesje glijmiddel. ik spoel hem af met lauw warm water.

9 jan 2020, 03:01, a

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.