dikzak

hey mensen ik ben Iris ik ben een meisje van 11 ben 1.53 en ik ben je wilt het echt niet weten 56.9 kilo ik en echt heel erg dik en schaam me dood als ik moet omkleden bij gym en ik wil echt super graag van me gewicht af wat ik een mooi gewicht vind bij mijzelf is ong. 40 kilo dat betekend dat ik 16.9 kilo af wil vallen moet je nagaan maar ik ben eigenlijk al goed bezig want ik gym2x hardlpen3x voetbal2x en paardrij1x per week dus ik sport echt best veel ik val alleen niet af en ik weet ook waarom want ik eet veel te veel en ongezond ik kan gewoon niet stoppen met eten elke keer zeg ik oke nu ga ik echt stoppen maar dat lukt gewoon niet. straks kom ook sinterklaas met snoep chocolade en pepernoten dan komt kerst met avond maal dan komt nieuwjaar met oliebollen en dan kom ik weer 20 kilo aan wie heeft er tips dat ik kan stoppen met eten maar het toch lukt??? xxx iris

p.s. wil je nu niet gaan vertellen hoe zwaar je zelf bent want ik heb daar niks aan en wil echt heel graag

9 okt 2015, Iris


Reacties

plaats reactie
1

nou gewoon niet snoepen enzo en heb geduld als je het zo een paar maanden volhoudt met dat sporten en minder eet/minder snoept dan komt het wel goed

11 okt 2015, 20:10, n

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.