Dikkerrr

Hey
Ik heb een probleempje ik merk namelijk de laatste tijd van mezelf dst ik veel vaker onregelmatig eet en dat zijn dan geen gezonde dingen, mijn ouders vinden mij wat dikker beginnen te worden. Ik sport wel 3x in de week
Maar ik kan gwn niet niet als ik uit school kom de kast in duiken of ineens gezond eten
Helpp
X

26 mei 2019, Bollewangetjes:)


Reacties

plaats reactie
1

Heyy lieve Bollewangetjes:),
Misschien is een tip om je tanden te poetsen. Met die smaak (die lang blijft zitten) heb je geen trek meer.

En eet stevige maaltijden, dus niet een beetje.

Liefs Eva!

26 mei 2019, 13:05, Eva🦋
2

Vraag aan je ouders hulp, want alleen commentaar helpt niet. Zelf zijn er ook een boel zelfhulpboeken die jou kan helpen om een gezonder en gelukkiger leven te lijden denk aan FOOD BODY MIND.Veder raad ik aan om gezonder eten in stapjes te doen om het makkelijker te maken, probeer ook goed en genoeg te kauwen op je eten,want dat doen zeer weinig mensen goed. Je kan ook hiervoor een dokter advies vragen. Zelf moet je kijken welk dieet het beste bij je past want elk persoon is anders! *
Ten slotte moet je geduld hebben voor het resultaat en doel wat je wilt bereiken Ps maak wel een plan voor je doel anders haal je het niet-nauwelijk.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

27 mei 2019, 14:05, juliatje.
3

Ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was. Probeer als het kan een beetje op regelmatig eten te letten en zoek naar gezonde alternatieven als je tussendoor toch iets wilt eten. Verder zou ik me als ik jou was ook niet blind staren op je gewicht. Zolang het niet te extreem wordt kan het geen kwaad.

2 jun 2019, 16:06, B
4

Hey Bollewangetjes:)!

Je geeft aan dat je onregelmatig eet en 3x per week sport. Dit heb ik ook gedaan toen ik wat jonger was (ongeveer 12/13). Dit kwam juist doordat ik 3x in de week sportte.

Toen ik minder ging sporten op mijn 14e toen verbrande ik minder, waardoor ik minder eetlust kreeg, minder onregelmatig at en minder snel tussendoortjes nam. Hierdoor kromp mijn maag ook een beetje en nu heb ik weer een normaal eet patroon. Sporten is altijd goed maar niet alles!

4 jun 2019, 17:06, Ano

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.