dikker 2e coronagolf

Ik ben dus blijkbaar aangekomen, ik heb geen weegschaal thuis. maar ik droeg een tijdje geleden altijd broekjaat 32/34 en nu heb ik maar 36. Shirtjes had ik xs/s en daar die je nu ook mn buik en het gaat soms kapot. Sinds de tweede coronagolf eet ik soms heel veel. meer eetlust ofz maar ook in de avond kan ik kasten leef vreten. Ik ben soms ook als ik wakker word misselijk. maar is dit wel goed en wat moet ik anders doen

11 dec 2020, sortje2020


Reacties

plaats reactie
1

en mijn familie maakt er ook oomerkingen over me tante zei van “jij krijgt een dikke kop” en mn neef zij zoo jij word dik je krijgt een buik

11 dec 2020, 15:12, sortje2020
2

Hey! Je vraag is op basis van je bericht lastig te beantwoorden. Als je écht veel bent aangekomen kan dat een punt van aandacht zijn. Maar zonder info over je lengte, geslacht en gewicht is het wel heel lastig om iets zinnigs te zeggen. Bijvoorbeeld je oude kledingmaten geven immers wel ruimte voor groei zonder dat er meteen een indicatie is dat het helemaal verkeerd gaat. Dat anderen opmerkingen maken kan zo’n indicatie zijn, maar ook dat kan net zo goed voortkomen uit de observatie dat mensen gewoon opvalt dat je figuur verandert en dat onhandig verwoorden. Toch eens ergens op een weegschaal gaan staan en wat meer vertellen over wat je dan eet en drinkt op een dag zou veel helpen voor reageerders hier om wat gerichter op je vraag in te gaan.

11 dec 2020, 19:12, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.