dikke vette heimwee

hoi ik heb echt heimwee ik hoop dat dit woord gelezen. ik ben fleura van 13 en de rest van de klas houd van kamp ik heb ook nog orthorexia. en iedereen vind mijn een aansteller ik heb ook geen vriedne. ik heb een vriendin van dagbesteding mijn buurmeisje. maar die zie ik niet eht waar ik haat kamp.Vorig jaar ging ik niet omdat ik echt in de nacht al braak. Wat moet ik nou ik voel me zo gek heimwee maar het is heel normaal ik heb de keuze niet ik werd ermee geboren in groep 8 ging ik niet. Mijn huis mijn bed mijn lieve muisje die ga ik zo missen aaaah en daar is een disco met snoep ik wil gezond eten mmaar iedereen lacht mijn uit wat een erge hel Xx fleura/ aaaaaaaah of dikke vette peache ik haat mijn leven

1 jul 2017, hoi


Reacties

plaats reactie
1

Hee rustig maar. Je bent niet de enige! Tot voor kort had ik ook ontzettende heimwee, ik ging bij mijn vriendin logeren en daar ging ik helemaal huilen. Toen belde ik mijn moeder en zodra ik die aan de lijn kreeg was mijn heimwee weg.
Misschien kan jij dat ook doen? Gewoon op kamp in de wc je moeder bellen.
En voor dat gezond eten eet dan het snoep gewoon niet. Ik had orthorexia, ik heb er gebruik van gemaakt. Gezond gaan leven en nu ben ik er van af, ik hoop dat ik je hier mee help. Xx Lala

1 jul 2017, 15:07, Lala
2

Hey Lala bedankt voor je lieve advies wel stoer dt je dat durvde maar ik wil niet dat mijjn moeder mijn hoort huilen je help mijn zeker je bent een aardige meid goed geholpen Xx susces nog met alles hopelijk is jou heimwee weg

1 jul 2017, 16:07, hoi
3

goedenavond ,
mijn naam is kaylee ,
ik ga 2 weken met kenisen op vakantie naar Italié maar het probleem is zonder mijn ouders ik ga ze heel erg missen ik mag niet bellen want dan hoor ik hun stemmen en wil ik naar huis , maar ik ga me moeder het meest missen want ik heb een goede band met haar , ik ben al eerder weg geweest zonder me moeder maar nooit zo lang en ik misten haar toen ook zo erg , als ik er al over heb moet ik huilen , het klinkt mischien wel kinderachtig maar het is zo , ik app wel met haar als ik weg ben maar dat ja je appt en spreekt en ziet haar niet dat is moeilijk ,
als ik aan thuis denk wil ik terug naar huis maar dat kan niet want ben ik het buitenland en ze brengen me niet zomaar naar huis

wat moet ik doen ik wil wel en niet want ik vind op vakantie hoor je te gaan met je ouders .

23 jul 2017, 23:07, kaylee
4

Heyy ik zou een tekenin g van je moeder maken en later geven. Het helpt wel

24 jul 2017, 15:07, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.