DIKKE VET BUIK!

hey, ik heb echt tips nodig! ik heb 3/4kilo overgewicht en ik ben bezig dat zo snel mogelijk kwijt te raken, maar het meest erger ik me aan mij DIKKE VETTE BUIK! als ik zit als dat vet opgehoopt en ik weet gewoon niet wat voor kleren ik aan kan. of als ik een beetje een strak tshirtje aan heb zie je heel vet! KAN IEMAND MIJ HELPEN!! PLEASS! je kan helemaal ik mn buik druken en op en neer schudden,, ik moet tips!

9 sep 2012, Vetttiee


Reacties

plaats reactie
1

ik heb het ook :'( mr dan wel maar 1 kilo overgewicht. ik HAAT het! :'(

9 sep 2012, 15:09, I hate myself
2

Ik heb dat ook! Maar iki val niet af! Mn zussen en broers waren vroeger ook zo en die zijn ook wel dunner geworden! Mijn buik wordt een beetje vanzelf dunner!

18 sep 2012, 21:09, XX-Marelltje-XX
3

mocht het een troost zijn ; ik ben 1m60 en weeg 50 kilo, en ik heb ook een heel dikke buik. ik geneer en erger me er ook heel hard aan? zo hard dat ik enkele keren per maand weleens huil om mijn stomme lichaam dat niet wil luisteren.

maar mijn lichaam is helemaal niet stom, het doet wat het kan. en ik ook.

je mag heel zeker boos zijn op het feit dat je een dikke buik hebt, maar er zijn zoveel manieren om dit tegen te gaan.

allereerst ; ga niet minder eten! eet regelmatiger, en wat vaker fruit, groenten en noten dan normaal.

ten tweede ; het is cliché, maar SPORT! wandel, beweeg, ga zelfs gewoon een dag winkelen met vriendinnen, dan wandel je ook al heel de dag.

ten derde ; en dit is de moeilijkste : doe (buik)spieroefeningen. ik probeer het ook, maar stop algauw omdat ik niet genoeg geduld heb te wachten op resultaat dat pas ten minste na drie maanden te zien is. wie weet heb jij meer geluk.

en bovenal ; vergeet niet dat iedereen, jongens en meisjes en volwassenen, niet al te veel beïnvloed worden door je uiterlijk of buikje.

alvast veel sterkte, en als je zo lief zou willen zijn me terug te chatten hier, zodat ik weet hoe je ervoor staat en of het lukt?

Je kunt het, zolang je in gedachten houdt dat je het slechts voor JEZELF doet.

kusjes
L

22 sep 2012, 20:09, T@llyB
4

lieve L,

echt super bedank voor je reactie! ik lees het nu pas dus kan nog niet echt zeggen hoe het gaat, maar echt super bedankt!
Je hebt gelijk hoor, buikspier oefeningen zijn echt een ramp! ik heb het een paar keer gedaan maar zoals je al zij je moet er echt geduld voor hebben! ik kan je wel zeggen dat ik nog steeds een dikke blubber buik heb jammer genoeg.. gelukkig is de bikini tijd wel voorbij dus hoef ik me niet meer te schamen als ik daar rond loop met een buik die op e n neer gaat als ik loop en die over mn bikini broekje hang =$ maar ik zal je zeker laten weten of het beter gaat! dankjewel <3

kusjes a.

23 sep 2012, 15:09, VETTIEE
5

Ik ka nje niet helpen want ik heb het zelfde maar dan met mijn ENORME benen

23 sep 2012, 16:09, Afvallen lukt niet bij me
6

lieve a

Je hebt helemaal gelijk : in bikini lopen is echt een ramp. mijn buik wiebelt ook dan, waardoor ik maak dat ik vliegensvlug in het water zit zodat niemand zich wat van me aantrekt.
de zomerperiode vidnt ik de leukste periode, en ik wil volgende zomer echt zonder schaamte met blote buik rondlopen.
wie weet helpt het als ik in deze reacte beloof dat ik het zal waarmaken?

''Ik beloof jullie allemaal, ook al ken ik jullie niet en kunnen jullie het belachelijk vinden, dat ik volgende zomer met een zelfzeker gevoel mijn buik zal durven laten zien aan volslagen vreemden.''

heel veel sterkte nog a! als je vorderingen maakt of zo, vertel het me dan!

kusjes
L

23 sep 2012, 22:09, T@llyB
7

lieve L,

ik hoop echt voor je dat je de volgende zomer zelfverzekerd in je bikini kan lopen! Ik hoop echt dat het lukt :) Als je een luisterend oor nodig hebt of je even frustratie er uit wilt, ik wil je heel graag helpen!
Vind het fijn dat er iemand is die me begrijpt en waarmee ik over mn" vet "kan praten :)

ik weet nog niet precies hoe ik mn "buik"nou ga aanpakken, ik sport 3x per week, dan nog 2x gym op school en ik fiets elke dag naar school en weer terug.. dus daar kan het niet aan liggen. ik denk dat ik ga proberen dat ik voordat ik ga slapen buikspieroefeningen doe, echt minder ga snoepen en proberen meer fruit te eten. Lijkt mij ook super om in zomer 2013 zelfverzekerd in mn bikini rond te lopen! Ik doe graag met je belofte mee!

kus, A

24 sep 2012, 17:09, VETTIEE
8

weetje ik dacht dat ik dat ook had want ik vond me te dik maar mensen zeiden je bent skinny ik ben gezond en weetje mijn vader zei altijd niet meteen afvallen maar bouw het aff en eet met mate dat ik wat jij moet doen x

20 okt 2012, 09:10, ninastyles
9

Ik heb zelf ook een blubberbuik, maar ik probeer niet te strakke t-shirten aan te doen! Of koop geen heupbroek of heuprok, maar een die gewoon wat hoger zit. Zit misschien iets minder lekker, maar je blubberbuik zit er dan in vast en kan niet weg!! Ook zwemmen doe ik niet in een bikini, heb ik nooit gedurfd... Ik doe het met een zwempak, ziet er misschien wat minder modieus uit, maar je heb geen last van je blubberbuik en nogwat... Het komt weer in de mode de zwempakken :P Iedereen heeel veel suc6 met de blubberbuiken... We zouden bijna een clubje kunnen oprichten... DE BLUBBERBUIKIES :)

20 okt 2012, 23:10, Lin
10

A (en Lin)

ik heb nog nooit in een bikini rondgelopen. ik deed vroegerook qaltijd flodder T-shirts aan omdat ik dacht dat het zou helpen, dat niemand mijn dikke buik dan zou zien.
al een jaar heb ik geen enkele T-shirt meer aangedaan. Al een jaar draag ik enkel topjes zonder mouwen met daarop een kort gesneden blouseje op. ik heb ook een heupbroek, maar daar lijkt mijn kont zo uitgerokken mee. mijn lievelingsbroek is een absolute skinny, en de broek is een heupbroek, waardoor je mijn dijen kunt zien. maar spannende kleren aandoen helpt. ik voel me beter in zulke kleding, ik trek mijn buik nog automatischer in en ik ben gemotiveerd geraakt kilo's te verliezen.
mijn vriendin zaagde laatst dat ik 'de skinny friend die veel eet' was. wat was me dat een opluchting! ook al liet ze het klinken als een beschuldiging, ik was blij. want ik eet idd veeeeeeel, en ik heb een gezond gewicht daarby...

A, hoe ver ben je al met dat gezonder eten? en lukken die buikspieroefeningen? Of lig je nu in je bed, je schuldig voelend omdat je i.p.v. sit-ups enkele koekjes eet? dat laatste is wat ik nu doe...

kusjes, L

21 okt 2012, 00:10, T@llyB
11

Heey L,

Ja ik ben nu dus dat laatste aan het doen. Ik weet niet hoe het komt, omdat ik heel graag mn vet weg wil hebben maar toch lukt het me niet om buikspieroefeningen te doen. Misschien omdat ik er te lui voor ben? Ik weet het niet. Volgens mij ben ik wel wat afgevallen.. 1 of 2 maandag geleden had ik een broek gepast in maat l/xl, Ik kreeg hem dus niet over mn bovenbenen en billen heen =( gisteren had ik hem weer gepast in de winkel en toen kreeg ik hem wel aan! okee hij zat nog wel strak maar toch, ik was toen echt trots!
Ik heb me nog niet gewogen, ben echt heel bang dat ik alleen maar ben aangekomen, en dat het gewoon geluk was dat ik die broek aankreeg.
Zodra ik de stap heb gezet om op de weegschaal te gaan staan zal ik laten weten hoeveel ik nu weeg.

kusjes, A

21 okt 2012, 19:10, VETTIEE
12

ik kan je niet helpen, ik zit er zelf ook mee!
ik ben 1.60 en 40 kilo, is dat veel??

22 okt 2012, 11:10, Maaike
13

@Maaike Nee dat is absoluut niet veel! dat is harstikke mooi misschien net aan te weinig. er kan gerust paar kilo bij hoor!
Ik ben ook 1.60 maar weeg 50 en ben echt niet dik! :)

xx

22 okt 2012, 15:10, anoniempjex
14

hey , Vetttiee als je schaam voor je buik als je gaat zwemmen kan je ook een tangkini aan doen dat is een bini die ook een stuk van je buik bedekt. ik heb hem ook en ik schaam me niet maar zo voor mijn buikje mischien help een tangkini ook wel bij jou

25 okt 2012, 21:10, girl power
15

mischien heb wel geen overgewicht heb je de bmi test al gedaan ? ik heb mischien nog wel een tip gewoon je broek iets hoger doen dan je normaal hebt dan lijk je beetje slanker. als wil dan test ik je bmi wel doen moet tag de stap nemen om je te wegen die stap heb ik gedaan en ik even verfeelend toen ik mijn gewicht zag maar dan moet je gewoon aan een knape film ster denken heb ik ook gedaan het help wel om je gewicht te vergeten

25 okt 2012, 21:10, girl power
16

heey ik heb het zelfde probleem. ik heb een flubber buik. ik heb wel altijd een bikini gehad.Maar ik hield altijd mijn buik in. Dan nog weer een probleem dan zag je net onder mijn borst weer zon rol zitten. je word er gek van. ik kan nooit een mooi strak t shirt aan. Als ik een panty aan trek doe ik hem gelijk weer uit. ik walg echt van mijn dikke benen. Ik ben nog al heel erg breed en dat maakt je nog dikker. En ik heb cup c dus dat is ook nog al onhandig om er wat slanker uit te zien. ik was vroeger heel onzeker en ben ook heel veel gepest nu is dat gelukkig heel wat minder geworden. Door die mensen ben ik ook blijven zitten. Dat heb me over de streep getrokken en ben naar een psycholoog geweest en ben nu een stuk zelfverzekerder. Ik eet niet extreem veel maar het mag wel wat minderen. Ik sport wel heel veel maar dat vind ik leuk, ik doe buik spier oefeningen zodat ie wat strakker word. Sinds een maan d of 3 ga ik naar de sportschool en doe ik daar cardio apparaten en ik heb gebokst. Dat vond ik heel erg leuk. ik voetbal 3 keer in de week en rij 2 keer in de week paard. dus aan mijn conditie is niks mis. alleen het eten blijft een ramp.

Ik vind het niet moeilijk om er over te praten en ik help mensen heel graag dus als je tips hulp of wat anders nodig heb. je kan me altijd om hulp vragen.

xxx en veel liefs van annonimme

26 okt 2012, 11:10, annonimme
17

heey ik heb het zelfde probleem. ik heb een flubber buik. ik heb wel altijd een bikini gehad.Maar ik hield altijd mijn buik in. Dan nog weer een probleem dan zag je net onder mijn borst weer zon rol zitten. je word er gek van. ik kan nooit een mooi strak t shirt aan. Als ik een panty aan trek doe ik hem gelijk weer uit. ik walg echt van mijn dikke benen. Ik ben nog al heel erg breed en dat maakt je nog dikker. En ik heb cup c dus dat is ook nog al onhandig om er wat slanker uit te zien. ik was vroeger heel onzeker en ben ook heel veel gepest nu is dat gelukkig heel wat minder geworden. Door die mensen ben ik ook blijven zitten. Dat heb me over de streep getrokken en ben naar een psycholoog geweest en ben nu een stuk zelfverzekerder. Ik eet niet extreem veel maar het mag wel wat minderen. Ik sport wel heel veel maar dat vind ik leuk, ik doe buik spier oefeningen zodat ie wat strakker word. Sinds een maan d of 3 ga ik naar de sportschool en doe ik daar cardio apparaten en ik heb gebokst. Dat vond ik heel erg leuk. ik voetbal 3 keer in de week en rij 2 keer in de week paard. dus aan mijn conditie is niks mis. alleen het eten blijft een ramp.

Ik vind het niet moeilijk om er over te praten en ik help mensen heel graag dus als je tips hulp of wat anders nodig heb. je kan me altijd om hulp vragen.

ik weeg 74 *bloos* en ben 1.75 lang en ik ben 14 jaar mijn BMI is 24 dus ik heb 4 kilo overgewicht. Maar ik wil er 10 kilo af dan voel ik me nog prettiger.

xxx en veel liefs van annonimme

26 okt 2012, 11:10, annonimme
18

hooi allemaal,
ik durf nu eindelijk op de weegschaal te gaan staan. Ik weeg 72,7 kilo. 3 kilo overgewicht dus =S Bij de bmi test had ik een bmi van 23,5 en dat is te veel voor iemand van 13 jaar, 1.75 m lang en 72.7 kilo. ik ben blij dat ik deze stap durfde te zetten!

kusjes, a

26 okt 2012, 12:10, VETTIEE
19

@girlspower, bedankt voor de tip! ik hoop eigelijk dat ik hem niet nodig heb, want mn doel ik in de zomer strak te zijn! maar toch super bedankt <3

26 okt 2012, 12:10, VETTIEE
20

@annonimee.

Ik heb net gewogen, en ik weeg 72.7 kilo, en ben ook 1.75 lang. volgens mij hebben we denk ik allebij wel bijna de zelfde vet buik =$
Heb je misschien nog tips om aftevallen?

kusjes x

26 okt 2012, 12:10, VETTIEE
21

Vettie ik vind het echt super stoer van je dat je toch op de weeg schaal bent gaan staan en het viel toch. Nog best wel mee?? Ik denk dat je heel erg trots op jezelf mag zijn xxx anninimme

26 okt 2012, 12:10, annonimme
22

Hihi ja Naja ik vind sporten heel leuk en ga als ik bootschapoen moet doen op de fiets enzo en ik probeer wel gewoon te eten naar wel de snoepjes en koekjes af en toe over teslaan xxx me

26 okt 2012, 12:10, annonimme
23

@vettie,

heb jij misschien ene email?? dan kunnen we mailen en gaat niet alles via de sait. Mij maakt het ook niet heel erg veel uit maar is miss handiger. En ik ben echt trots op je.

xxx annonimme

26 okt 2012, 12:10, annonimme
24

Hallo allemaal,
Ik heb een vette blubberbuik.
Maar mijn bmi is goed.
Mijn moeder vroeg laatst:"ben je niet wat te zwaar?"
Ik schaam me dood , want mn moeder heeft allemaal
Strakke shirtjes meegebracht waarin je mn
Blubberbuik heel goed ziet:(

25 dec 2012, 22:12, Blubberbuik:(
25

Als ik een strak shirt aan hep zie je heel
Goed dast mn buik over mn broek hangt
En ik durf ook niet meer te zwemmen want
In bikini zie je keiveel vetrollen!
Ik probeer mikn buik in te houden
Maar het lukt niet echt

25 dec 2012, 23:12, Stom vet!
26

Ik heb hetzelfde probleem als jullie allemaal.
Maar waarom heb ik zo'n dikke vetrollen??????
Ik sport goed, eet goed, maar ben toch ong. 4 kg te zwaar en heb dikke vetrollen. Ik ben begonnen aan buikspieroefeningen, maar ik ben er te lui voor.
Dus het lukt niet echt.
Ik hoop dat ik van de zomer in mn bikini naar buiten kan, want in een tankini of badbak zie je ook gewoon dat mn buik over mn broekje heen hangt. :(
Ik haat het echt!!
Ik heb laatst 3 broeken moeten wegdoen omdat ik er niet meer in paste. En als ik ooit een broek heb die ik pas is het maat l/xl. Terwijl de rest van mn vriendinnen maat m of zelfs s hebben. Ik durf ook geen strak shirt aan, want dan zie je mn buik helemaal over mn broek heen hangen.
kan iemand me helpen ofzo??

27 dec 2012, 15:12, xxanne
27

Ik zit er ook mee :(. Over 4 weken ga ik zwemmen met een groepje vrienden, maar ik heb ook last van zo'n dikke buik! Ik baal ook echt enorm. Is er misschien een manier om gezond af te slanken in die 4 weken? Ik weet dat ik niet in 4 weken direct een strakke buik kan krijgen, maar ik alles beter dan dit. Veel suc6 voor de meiden met hetzelfde probleem!

4 jun 2013, 19:06, Lola
28

hi alemaal ik heb wel een gezond gewicht maar ik heb heel veel vet aan mijn buik en benen hoe raak ik dat kwijt als ik spring flubbert het aaah

14 jan 2014, 16:01, dikkie
29

goh, waarom zouden de badpakken nou weer in de mode komen?

Heel de Wereld wordt te dik! Echt verschrikkelijk, al die mensen met een luxeziekte! Ze moeten gewoon stoppen met al die ongezonde rommel aan glutenvrij, vegetaries en light te vreten!
En een keer stoppen met de scooter nemen en niet meer roken en zo. En gewoon bewegen, elke dag een uur! Minstens! En in het weekend gaan wandelen, minstens 10 km!
En zwemmen, joggen en dat soort dingen!

Over 10 jaar gaan er meer mensen dood aan overgewicht dan aan kanker of andere ziektes.
Waar moet het naartoe met de wereld?!

Alle dikke mensen: suc6 en save the world!

14 jan 2014, 16:01, Dun meisje (46 kilo, 14 jaar, 180 cm)
30

Heey,

Ik zal je wat uitleggen, eerst zul je misschien denken "Wat heeft dit er mee te maken?" Heb geduld :)
Ik ben een meisje van 16 jaar, ik heb al heel mijn leven overgewicht en ben telkens in de strijd met eten. Simpelweg: Ik hou gewoon van eten! :D
Ik ben 1,64 lang (groei ook niet meer) weeg nu 66 kilo. Ik ben ondertussen al 3 kilo afgevallen, dat was een dag of 3 geleden. Nogsteeds wil ik wel wat kwijt. Ik sport minstens 2/3 keer per week, en soms doe ik aan buik&beenspier oefeningen. Sla de overnodige tussendoortjes over, het zal niet snel gaan en geloof ook in dat je afvalt. Zolang jij er niet geloofd, gebeurt er ook niks! Sinds een maandje ben ik met een jongen bezig, hij sprak me aan. En gisteren heeft ie toegegeven dat hij me echt super leuk vind en zelfs een knappe meid heeft afgewezen. Ooh, hij is zeker een spetter! Hij heeft een sixpack, rond de 1,80 bruin/groene ogen en donker haar. En ik? Klein, stevig en niet echt de knapste. Hij werd gewoon verliefd op me. Wat ik ermee bedoel: Ook de jongens met strakke buikjes gaan nog voor de stevige meiden! Het betekent niet als je dik bent, dat je automatisch dik bent.
Val een paar kilo's af, tot je je goed in je eigen vel voelt. Want dat is toch wel het belangrijkste. Kweek geen "modellenlichaam" groten deels is flink in de ondergewicht. Heel veel succes ermee meid, en maak je vooral geen zorgen :) Uiteindelijk doe je het allemaal voor jezelf, JIJ bent de ENIGE die er het meest gelukkigst van moet worden!

15 jan 2014, 15:01, Frannie
31

heeeeeyyy

een beetje overgewicht maakt toch niet uit?
5tot6 kilo?
Ik woog eerst 46 kilo maar ben 16 kilo afgelopen jaar aangekomen. nu heb ik een buikje met vet.
ik komaleen maar aan.
ik wil afvallen maar toc blijf ik hamburgers eten enz.
Help mee

15 jan 2014, 17:01, type overgewicht
32

hoi,
ik ben ook te zwaar en wil ong. 5 tot 10 kilo afvallen in een korte tijd heeft iemand daar tips voor??

19 jan 2014, 15:01, ikxxxx
33

Hey ik ben 1,60 en weeg 50 kilo. Het is geen overgewicht maar ik heb wel een blubberbuik

Plzzz geef me tips.

Kusjes

A

12 feb 2014, 07:02, blubbie
34

ik heb geen overgewicht maar ik heb wel een hele dikke rond uitpuilende buik en dat vind ik niet erg ik vindt het eigenlijk wel een beetje mooi

4 mrt 2014, 19:03, tiffaney
35

Ik heb het ook... :'(
verschrikkelijk. als ik zit voel ik het vet tegen elkaar drukken, zo vies, ik walg dan echt, dat gevoel, rolletjes... Als ik sta ben ik echt binnen no-time moe dus dat kan ook niet. komt natuurlijk door me vet.
ik eet ook gewoon veel, maar kan de drang echt niet weerstaan. of 1 dag, volgende dag is het dan weer weg.
Mijn vet komt ook over mijn broek heen enzo... echt zo lelijk schaam me echt.... :'(

15 apr 2014, 00:04, ---
36

Ik heb het ook... :'(
verschrikkelijk. als ik zit voel ik het vet tegen elkaar drukken, zo vies, ik walg dan echt, dat gevoel, rolletjes... Als ik sta ben ik echt binnen no-time moe dus dat kan ook niet. komt natuurlijk door me vet.
ik eet ook gewoon veel, maar kan de drang echt niet weerstaan. of 1 dag, volgende dag is het dan weer weg.
Mijn vet komt ook over mijn broek heen enzo... echt zo lelijk schaam me echt.... :'(

15 apr 2014, 00:04, Haai
37

ik heb ook een blubberbuik

16 apr 2014, 20:04, ikxxxx
38

Ik kan mijn hele hand tussen me vet verstoppen en het hangt helemaal over me broek heen en als ik niet oppas dan komt er zo gor vetrolletje onder me shirt uit en alles wat ik aan doe zie je het egt super erg en dat terwel ik niet eens overgewicht heb Zit wel net op het randje

29 apr 2014, 17:04, Anoniepje
39

Dat kan niet Anoniempje je moet je niet aanstellen!!!!

29 apr 2014, 21:04, hoi
40

hoi allemaal,

buikspieroefeningen werken egt!!! maar het duurt heel lang. zelf heb ik het gedaan, maar als je het af en toe niet doet werkt het al ni meer. das irri. ik heb nu wel buikspieren, maar er zit nog een laagje vet op. dat voel je als je je buikspieren aanspant. weet iemand hoe je dat weg krijgt?
ik wil er egt super graag van af. en van mijn vette bovenbenen trouwens ook.
iemand een idee?
-xxx-

3 jan 2015, 08:01, -xxx-
41

Hii,

Uuuhm, geen idee. Volgens mij wat gezonder eten ofzo. Maar na hoelang word het bij jou zichtbaar? Ik doe nu al 1 week en ik zie echt nog helemaal niks... Misschien duurt het wel lang, maar dan heb ik een beetje een idee na hoeland je dat kan zien!

Xxx

Ik heb trouwens ook vet op m'n benen en een beetje op m'n buik. Mag ik vragen hoeveel je weegt??

4 jan 2015, 15:01, Lola
42

Ik ben 14 en weeg 68 kilo en ben1,75 ik heb ook een buikje. Dat zie je echt goed als ik bijvoorbeeld een strak hempje of tshirtje aan heb. Ik schaam me ook heel erg als ik in een bikini loop en vergelijk mijzelf ook altijd met dunnen meisjes. Ik dans ook 2 keer na de zomervakantie 3 keer in de week en dan zie je ook dat er echt veel slanken meisjes zijn dan ben ik best wel jaloers. Ik zou zo graag een keer gewoon een kort shirtje dragen zonder hempje zonder dat ik me schaam. Ik heb al zoveel proberen eraan te doen ik ben pas 3 kilo afgevallen maar mijn buikje blijf je zien. Ik doe nu ook bijna uedere dag buik spieroefeningen en eet gezond. Maar mijn ouders vinden mij niet dik maar ik wel en wil zo graag mijn buije kwijt. Ik hardloop ook iedere zondag. Maar er gebeurd niks. Ik ben er ook heel onzeker over en stond vroeger soms nu nog steeds een uur voor de spiegel naar mijn zelf te kijken.hebben jullie miss nog tips.

17 jun 2015, 21:06, floor
43

Haiii ik ben 14 en ben 163 en weeg 67 en heb ook een buik! Ik sport 6 keer in de week zonder gym erbij! Ik eet elke dag fruit en salade en gezonde dingen maar ik krijg mijn vette buikje maar niet weg ik wou dt ik een f o t o kon sturen!

18 jun 2015, 21:06, Dikk
44

Ik heb da ook mijn buik is echt te dik en als ik zit zit dat over mijn broek heen en mijn taille is 100cm echt k*t zeker met gym zit dat de hele tijd is de weg en bij de omkleed lokalen van gym is de deur soms nieg open en onder is de deur zit dan zo een gat waar iedereen doorheen kruipt dus ik deed dat ook en toen zat ik vast met mijn buik echt genant de gymleraar moet me toen helpen en het ergste was ik had zoon los tshirt aan dus dat zat helemaal omhoog en je zag al dat vet van men buik

29 jun 2015, 00:06, Dikzakje
45

hoi lola,
bij mij werkte het pas na een ruime maand. dus het duurt heel lang. maar het werkt wel! het ging steeds minder moeite kostten.
ik weeg 48.8.
ik heb van die rolletjes boven mn zwembroekje.
die wil ik graag weg, en verder iets strakkere bovenbenen, maar die zijn nu wel heel sterk. dus zeg maar beetje dik, maar ook sterk. (door paardrijden, in verlichte zit zonder stijgbeugels. dat werkt)
weten jullie hoe ik het weg krijg op mn buik?
-xxx-

2 jul 2015, 09:07, -xxx-
46

Je lichaam is voor een groot deel een zogenaamde reflectie van je leefstijl. Het kan dus zijn dat je te weinig sport of te veel slechte dingen eet. Ik kan je zeggen dat als je jouw leefstijl verbetert door meer water te drinken en het vette en zoete eten laat staan en wel al je voedingsstoffen per dag binnenkrijgt, je die paar kilo kwijt zal raken.

7 jul 2015, 16:07, Ajuna 14 jaar
47

Heb ik ook, maar heb net geen overgewich alleen mijn buik is heel erg dik. Blousjes en shorts wordt niet mee bij mij

1 sep 2015, 22:09, Buikje
48

Hoi allemaal ik heb ook zo'n last van mijn dikke vette flubberbuik hij hangt inmiddels al 17 cm over mijn broek heen en heb helaas allen maar strakke shirts en zie je al me mega vetrollen. Ik snap alleen niet hoe het kan want ik ben 15 jaar 165 lang en weeg maar. 52,6 kilo. Afgelopen zomer heb ik gewoon mijn bikini aan getrokken maar schaamde me heel erg omdat mijn dikke buik er zo ver over heen hing dat je mijn bikinibroekje niet eens meer kon zien en als ik spring flubberd het alle kanten op. Maar verder zie ik er slank uit op mijn buik na 😭😭😭😭 ik sport 5x 2 uur in de week en eet niet veel weet iemand wat ik moet doen ??

5 okt 2015, 14:10, Dikke hang buik
49

k weet ook nii k zit met dezelfde probleem terwijl ik 3 keer in de weeek hockey miss na het eten beetje hardlope ofzo @dikke hang buik

5 okt 2015, 19:10, oreogirl1225
50

ja ik ben 12 jaar en weeg 157 dat is denk wel iets erger.

10 okt 2015, 21:10, jongen709
51

Lieve mensen hier,
Het is zo dat zo'n 70/80% je voeding en zo'n 30/20% je beweging uitmaakt voor afvallen, hoeveel je weegt enz. Ik ben zelf slank 56 kg en 1.71 m. Ik ben vrij slank en ik neem zelf echt wel melkchocola in het weekend en taartje en saucijzenbroodje dan enz. Vrijwel elk weekend en nee ik kom niet aan. Hoe komt dat? Ik neem niet meer calorieën in dan die ik nodig heb.
Ik zelf raad als eten aan:
- volle producten: volle yoghurt en melk
- noten: speciaal amandelen en walnoten zijn gezond, neem ze ongebranden en ongezouten het liefst
- volkoren brood: ik zelf neem tarwe want dat vind ik het lekkerst maar deels spelt en deels tarwe is beter of het allerbest nog zelfs is Rogge zuurdesem brood (zuurdesem dus ipv gist).
- broodbeleg: zonder suiker toegevoegde jam en beetje boter, pindakaas, vis, kipfilet, omelet
- tussendoortjes: komkommer, tomaatjes, wortel, appel, mandarijn en dan die allemaal met of pure chocola (met hazelnoten) of met studentenhaver) of een eigen gemaakte mueslireep (optima vita haar site voor recept)
- als ik thuis kom: cracker met chocopasta bijv. Iets lekkers in ieder geval.

Iedereen hier probeer volle producten te eten en volkoren producten, kom aan je 200 g fruit per dag (ongeveer twee stuks) en minimaa 200 g groente, eet zo'n 5 tot 7 keer per dag. En tip: ontbijt altijd gezond zonder toegevoegde suikers, die zetten namelijk aan tot meer zin in ongezond lekkers voor de rest van de dag. En verder maak je eten voor school enzo gezond en eet na school iets lekkers. Vraag jezelf ook af, als een boterham met pindakaas om 8 uur s' avonds bijv je niet wilt als je zin hebt in eten, dan heb je dus geen echte honger en niet nodig.
Drink voldoende ook iedereen! Ik zelf heb daar erg veel moeite mee en lukt me haast nooit maar zou t toch willen verbeteren. O en deze eetstijl voor doordeweeks (met ook uitzonderingen natuurlijk he) heb ik zo'n 2 a 3 jaar over gedaan om te verkrijgen. Bij mij ging alles in kleine stapjes en was er 3 kg mee afgevallen, waarvan er weer 1 aan zit. Vind ik allemaal oke.

En iedereen ook eet voldoende, ik eet bijv op een dag:
Ontbijt: volle yoghurt met roggevlokken, beetje studentenhaver en eventueel banaan en wat stevia om te zoeten (kan dus ook met jam of honing)

Tussendoor: afhankelijk van of ik naast de rozijnen nog een banaan had rauwkost met studentenhaver

Lunch: twee volkoren boterhammen met pindakaas
(Mogen er ook makkelijk drie zijn als je dat liever hebt, kan prima)

Tussendoor: fruit of rauwkost met pure chocola met hazelnoten

Na school: beschuitje(s) chocopasta en gezoete amandel(rijst)melk of venkel thee of verse munt thee of zoethoutthee

Avondeten:
Zalm met brocoli bijv

Na avondeten:
Gesnoep uit chocopasta pot maar niet zo gezond natuurlijk;) of
Een stuk fruit of amandeltjes ofzo

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen en als t iets heeft geholpen kunnen jullie het zeggen? Hoor t graag:)

Xxx
Ellie

7 feb 2016, 16:02, Ellie
52

ik weeg zelf 46 kilo en ik ben 160 en ik ben 12 binnenkort 13 en ik heb een buikomtrek van 63 maar als je elke dag groente en fruit eet zoals ik (bijna elke dag groente bij mij ) en een uur per dag beweegt en 3 maaltijden eet (en soms een tussendoortje eet hoef je helemaal niet druk te maken met een gezond gewicht en een beetje buik vet is het best oké ) succes voor wie afvalt groetjes juliatje.

7 feb 2016, 18:02, juliatje.
53

ik heb ook een super dikke buik ik wil liefst nog bij komen vind dat zo prettig

23 aug 2016, 15:08, Ine
54

Ik ben tien jaar ben 1.56 lang en weeg 46 kilo heb de buik omtrek van 85 centimeter ik durf niet over het strand.
En ik heb van die grote vetrollen

31 okt 2016, 20:10, Rosa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.