Dikke meiden er over praten

Hoi ik ben Tom 16 jaar en ik val op dikke meiden maar ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen aan ouders familie en vrienden heb Julie tips
Of hebben jullie hier ervaring mee

24 feb 2020, Tom


Reacties

plaats reactie
1

Ik val ook op dikke meiden ben 14 maar niemand om mij heen weet het omdat ik het ook nog niet heb verteld. Het is een onderwerp dat je natuurlijk niet zomaar op tafel gooit in het openbaar

24 feb 2020, 22:02, Yep het is lastig
2

Hi yep het is lastig

Durf je het niet te zegge of wel?
En hoe ben je te weten gekomen dat je op dikke meiden valt?

24 feb 2020, 23:02, Tom
3

Ik zou eerst tegen je ouders vertellen, er is helemaal niks raars aan! Dus je hoeft je niet te schamen. Ik ben zelf niet echt dik maar ik vind het heel mooi dat er ook Jongens zijn die niet persee op slanke meisjes vallen!

24 feb 2020, 23:02, Melk
4

Ik zou het gwn vertellen

25 feb 2020, 08:02, Tine
5

@tom nee ik heb het nog niet verteld want ik weet niet wat ik met mijn voorkeur voor dikke meiden moet

25 feb 2020, 21:02, Mr. Yep het is lastig
6

Hey Mr yep het is lastig wat bedoel he met ik weet nog niet wat ik met mijn voorkeur voor dikke vrouwen moet doen

25 feb 2020, 21:02, Lientje
7

Ik val zelf ook op volle vrouwen.
Vond het eerst ook best wel moeilijk omdat niemand om mij heen dit deed.
Maar na het vertellen en thuis komen met een volle meid heb ik nog geen enkele rare reacties gehad.
Zowel families als vrienden waren erg sportief en slank zeg maar.
Maar als jij dat mooi vindt moet je er voor gaan als vrienden dat niet accepteren zijn het niet echt goede vrienden denk ik dan.
Succes beide!!

26 feb 2020, 17:02, T
8

@lientje kijk ik weet niet of ik moet doorgaan met het leuk vinden van mollige en dikke meiden of dat ik moet proberen het aan te pakken ( ik weet dus niet of het een voordeel of nadeel is.)

26 feb 2020, 21:02, Mr. Yep
9

Wat vinden jullie dikke meiden?

26 feb 2020, 22:02, Roos
10

@roos ja ik denk gewoon wat overgewicht of gewoon een beetje mollig en aardig wat schuddend en trillend vet maar niet obesitas ofzo of echt heel zwaar dat is lelijk

27 feb 2020, 20:02, Mr. Yep
11

@Mr. Yep je zegt ik weet niet of ik moet doorgaan met ze leuk vinden maar zoiets kan je toch helemaal niet aan of uitzetten je valt er of niet.

27 feb 2020, 21:02, T
12

Hey hallo, Ik val ook op vollere meiden, echter ik ben een gigantische held op sokken om meiden aan te spreken, ook heb ik wel eens gehoord dat de vollere meiden juist vaak erg oplettend zijn om hun figuur?...
Iemand tips over hoe hier het beste mee om te gaan?

Bedankt

25 apr 2020, 22:04, Scorpion

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.