Dikke jongen

Ik hou erg van dikke jongens. heb nu een vriendje van 158 cm lang en weegt 79 kilo. We hebben al een keer sex gehad. Je kan hem lekker knuffelen. Zelf ben ik 160 cm lang en weeg 73 kilo ook lekker mollig. Hebben andere meiden dit ook?

21 dec 2016, Heshna


Reacties

plaats reactie
1

Ja. Zijn vet vind ik heel mooi. we kunnen lekker samen van eten genieten. Hij weegt 69 kilo en en is 155 cm lang.

22 dec 2016, 23:12, Zaza
2

Ik kan 30 bakjes patat op maar dat dee ik een keer toen zat ik vast in het raam
Van de mc Donald met mijn mijn vriend was ik er aan het eten

28 jun 2017, 21:06, Vetzak
3

Ik ben echt faking dik als ik een shirt aan doet schiet die omhoog en dan zie mijn buikvet hangen ik eet echt heel veel taart ik vindt het lekker ik kan niet sporten ik dee hard lopen maar dáár ben ik echt te dik voor geworden ik drink heelveel cola
Altijd drink ik cola

28 aug 2017, 17:08, Dikzak
4

En zo maken jullie dit forum dus belachelijk, waardoor kinderen en jongeren die met overgewicht kampen en hier mee zitten, misschien wel omdat ze ermee gepest worden, dit forum niet meer serieus zullen nemen en hier daarom niet meer gaan posten of reageren. Dit, terwijl dit forum een hele goede plek kan zijn om anoniem tips te vragen en info uit te wisselen. Je moet je dan ook als reageerders hierboven afvragen waarom je dit perse belachelijk wil maken.

28 aug 2017, 18:08, Timo
5

Ik vindt het heerlijk om dik te zijn
Je kan heelveel eten maar ik weegt eerst 144 kilo en nu 179 en nu ben ik te dik ik ik eet heelveel met avond eten moet ik altijd wat over is eten dat moet van mijn ouders en als ik het niet eet dan zeggen ze eten en ik kijk uit zo meteen scheur ik uit mijn kleding en dan pakken hun een schaar en knippen mijn kleding kapot
Ik moet de restjes eten en al het ijs eten
En dan vinden ze het gek dat ik dik ben En nu moet ik in mijn onderbroek naar school En nu weeg ik 190 kilo ik mag niet afvallen ik wordt er mee gepest dan zeggen ze he dikzak dikkie dik vooral bij het douche zeggen ze he dikzak je eet heel veel het is niet leuk meer ik ben moddervet

26 okt 2017, 22:10, Blubber buik
6

Helpe me ik ben echt heel erg dik geworden door mijn ouders
Als ik iets zeg erover krijg ik een klap
Ik mag geen kleren meer aan ik moet in men onderbroek lopen ik heb echt buikje
Op school werdt ik verliefd op een meisje
Maar er waren pest kopen die mij uitschelden ik ben stuk vet ik moet 2 jaar taart eten nu weeg ik 270 kilo ik ben tering dik ik kan niet sporten

27 okt 2017, 10:10, Blubber buik
7

Sla je gewoon terug als je ouders slaan en als pestkoppen schelden scheld gewoon terug en ga naar je mentor hierover.

27 okt 2017, 15:10, juliatje.
8

Als hij me wat lijkt kan ik op iedereen verliefd worden

27 okt 2017, 16:10, Mila
9

Wat fijn @Hamburgers echt good x

28 okt 2017, 09:10, ..........................
10

Als dik wordt krijg ik tepels hangen
Wie heeft dat allemaal

28 okt 2017, 17:10, Taart man
11

Ik ben een jongen van 16
Ik weeg 102 kilo zal mijn vriendin dat mooi vinden ik eet heelveel chocolade repen drink alleen maar cola

4 feb 2019, 14:02, Dikke
12

Ik zelf niet maar snap t wel. Denk ik..

7 feb 2019, 12:02, Hera
13

Hoi dik koppeltje ik zelf heb dit ook ik val ook op dikke jongens mijn laatste vriendje woog 204 kg en het was echt super om seks met hem te hebben zelf weeg ik maar 67 kg en OK ben 1m69cm groot ik zou ook graag weten wat anderen hier ijgenlijk van vinden

11 feb 2019, 07:02, Ik hou van dikkerds
14

hoe oud ben jij?

6 mrt 2019, 11:03, michellecool1
15

hallo ik ben een jongen en ik ben wel is verlieft geworden op een jongen die overgewicht hat zeg maar en dat vind wel lekker ik zelf heb ook een buikje ik weeg 99.2 kilo zeg maar en ik zelf zouw nog wel een keer met zoon jongen willen want dat is wat ik wil verlieft worden op een jongen met wat over gewicht zeg maar en dan daar me sex heben want bij die jongen hat ik dat niet zeg maar ik val alleen maar op zulke jongens en niet op mager zeg maar zijn er nog meer die met mijn willen

23 sep 2020, 11:09, Jarmille
16

hallo ik ben een jongen en ik ben wel is verlieft geworden op een jongen die overgewicht hat zeg maar en dat vind wel lekker ik zelf heb ook een buikje ik weeg 99.2 kilo zeg maar en ik zelf zouw nog wel een keer met zoon jongen willen want dat is wat ik wil verlieft worden op een jongen met wat over gewicht zeg maar en dan daar me sex heben want bij die jongen hat ik dat niet zeg maar ik val alleen maar op zulke jongens en niet op mager zeg maar zijn er nog meer die met mijn willen en nu lijk ik ook net op een meisje zeg maar want ik heb het want echt ander Mesen die vinden het heel raar zeg maar die gaan mijn ook pesten daar mee voor meisje om dat ik AA tieten heb zeg maar jongents vinden het ook raar als zij een jongen zien met meer borsten en dat heb ik heel vaker mee gemaakt en ze heben ook wel is gezegt van dat ik zwanger bent en zo en dat ik een Beha aan moeste treken en zo dat ook zeg maar

23 sep 2020, 11:09, Jarmille

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.