dikke buikomvang

Hallo allemaal ik maak me wat zorgen over de omvang van mijn buik die is 144cm. (Ikzelf ben 166cm groot) heeft er iemand tips?

Groetjes charlie

16 dec 2020, charlie


Reacties

plaats reactie
1

Charlie hoe oud ben jij, wat is je gewicht, wat is je vetpercentage(optioneel) en wat is je geslacht?

16 dec 2020, 15:12, Anoniem
2

Weet je ook hoe het is gekomen? Heb je dit voor lange periode? Ben je al lang bezig met afvallen/gezonder leven?

16 dec 2020, 16:12, juliatje.
3

@ANONIEM ik ben 20 jaar, weeg 106kg.

@juliatje ik weet niet hoe het gekomen is. Ik ben al langer bezig met gezondr leven.

16 dec 2020, 20:12, charlie
4

Charlie er zijn veel mensen die wat dikkere mensen leuk vinden. Dus als we alleen naar cijfers kijken zit je wel behoorlijk boven de norm, maar als jij een vriendje/vriendinnetje hebt en hij/zij vindt het mooi, en jij er geen problemen mee hebt, hou het dan zo gewoon. Maar je kan ook veel moeite doen en 40 kg afvallen dan zit je qua cijfers goed, maar voel jij je dan gelukkig?

16 dec 2020, 21:12, D
5

Hoi Charlie,

Ik snap dat je je er zorgen in maakt.
Kun je naar de huisarts of diëtiste?
Je BMI is 38,5. Nog iets hoger en je hebt morbide obesitas. Je buikomvang is ook veel te groot.
Beide wist je natuurlijk zelf ook al wel.
Als ik jou was zou ik echt langs de huisarts gaan.

Succes!

18 dec 2020, 09:12, Lotte435

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.