Dikke borsten

Hey ik ben Dana en ik ben 15 jaar en ik ben niet zo blij met mijn borsten ik heb namelijk cup g en ik vin dit te groot het doet ook supper veel pijn want het is super zwaar het is ook niet echt mooi in verhouding met de rest van mijn lichaam want ik ben eigenlijk niet zo groot ik ben maar 1,59m groot dus de verhouding is niet zo mooi weten jullie iets dat ik kan doen zodat mijn borsten kleinder worden

27 jan 2019, Dana


Reacties

plaats reactie
1

Borstverkleining dat wordt vergoed door de verzekering als je boven bepaalde maten komt. Jij komt er wel voor in aanmerking. Ik ben 165 en had cup f. Kostte mij niks. Ik heb nu c heel erg blij mee. Ik zou het doen geen last meer heerlijk.
Gr emma

27 jan 2019, 12:01, Emmaxx
2

Bedankt Emma ik ga morgen eens naar mijn dokter en eens vragen wat mijn mogelijkheden zijn en vragen of ik er voor in aanmerking kom

Groetjes Dana

27 jan 2019, 21:01, Dana
3

Zou je dit wel doen Dana er zijn veel jongens die dit sexy vinden

27 jan 2019, 21:01, Abc
4

Hallo Dana,
Als jij er echt last van hebt zou ik dit met je dokter/huisarts bespreken. Wat Abc hierboven zegt moet je niet naar luisteren, je doet het ten slotte voor jezelf!

26 apr 2019, 03:04, v

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.