dik? of niet dik?

hey ik ben 13 en heb al best lang de puberteit als eerst puistjes dan okselhaar dan schaamhaar dan menstruatie en nu heb ik een hangbuik ik heb ADHD en ik heb medicijnen daarvoor maar door die medicijnen eet ik niks want ik heb nooit honger natuurlijk drink ik wel en eet ik me avondeten gewoon maar ik heb sinds een maandje of 2 een hangbuikje komt dit doorde puberteit of ben ik echt dik?

13 apr 2017, help!!!


Reacties

plaats reactie
1

Ligt eraan hoeveel je weegt en hoe zwaar je bent, anders kan ik hier niet over oordelen. Maar probeer alsjeblieft wel gewoon goed te eten! Als je weinig eet ziet je lichaam dat aan als een noodsituatie waardoor je lichaam het weinige dat je eet opslaat omdat het denkt dat het niet meer eten krijgt. Als het eten in je lichaam is opgeslagen wordt het ook niet meer verbrand waardoor je eigenlijk dikker wordt. ( geld niet altijd maar het helpt niet om minder te eten) je kan proberen meet te gaan bewegen! En als je een puber bent hoort het erbij om geen perfect lichaam te hebben! Je bent nog maar een kind! 😘

13 apr 2017, 17:04, 💕

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.