dik of dun?

ik ken deze site al heel lang, ik heb altijd wel forums gezien over mensen (vooral meisjes) die zichzelf te dik vinden en willen afvallen. ik wordt hier altijd erg verdrietig door omdat heel veel meiden hier zo jong zijn en nu al willen afvallen! als je kind bent moet je kunnen genieten van je leven, en niet al op je 11e zorgen maken over je gewicht! ik ben nu 14 en ik had vroeger veel problemen met mijn lichaam, op mijn 9e vond ik mezelf al dik maar pas op mijn 12e wou ik echt afvallen, ik kreeg anorexia, ik ging in een chatgroep voor mensen met anorexia om tips aan elkaar te geven en af te vallen. tot mijn 13e heb ik een eetstoornis gehad en mijn ouders kwamen er achter, ik heb erg lang met ze erover gepraat en uiteindelijk heb ik geleerd om van mezelf te houden. maar ik vind het gewoonweg belachelijk dat gewicht in deze tijd zo veel uitmaakt terwijl dat eigenlijk niet zo is! als je jong bent moet je lekker met vriendinnen afspreken, je nagels lakken en leuke kleren kopen, niet calorieën uitrekenen en je eten uitspugen. als je dit leest en je vind jezelf niet mooi, luister dan heel goed naar mij! wees jezelf, wees niet bang wat andere van je denken en hou van jezelf want je bent niet te dik! je bent prachtig zoals je bent :) laat je alsjeblieft niet verlijden tot anorexia want het is verschrikkelijk. en kan het weten.. je verliest je vrienden, je wordt uiteindelijk niet meer ongesteld en kan dus later waarschijnlijk nooit kinderen krijgen en het is heel erg slecht voor je lichaam. er zijn altijd mensen die van je houden hoe lastig de wereld ook is. love yourself en wees gelukkig <3

1 jan 2017, roodkapje123


Reacties

plaats reactie
1

Dat is heel goed gezegd! ik ben het helemaal met je eens

1 jan 2017, 19:01, happy girl x

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.