dik gevoel

Hey,

Ik zit op dit moment met een best groot probleem. Tot kort hiervoor vond ik mijn lichaam wel oké, maar de laatste weken voel ik me weer zó dik. Ik wil weer zo graag afvallen, want trek dit echt niet. Ben ook echt heel veel aangekomen door stomme eetbuien. :-( Kan iemand mij helpen?

6 nov 2019, dik


Reacties

plaats reactie
1

Hoi dik
Ik zal maar zeggen: je bent goed zoals je bent, daar kan je niks aan veranderen. En wat die ertbuien betreft, die zijn heel normaal! Denkik.. alleen word dat minder als je goed eet in de 3 hoofdmaaltijden, en 2x een tussendoortje hebt als een appel. Succes!

6 nov 2019, 21:11, :)
2

Wat vervelend voor je! Dat je dit meemaakt. Maar belangrijk is dat je hulp zoekt en je geduld bezit en een optimist blijft.Maar als je wilt kan ik je veder nog advies geven.

7 nov 2019, 17:11, Juliatje.
3

Ik begrijp hoe je je voelt en waarschijnlijk zullen nog wel al mensen hebben gezegd dat je goed bent zoals je bent en dat is helemaal waar!! Ik denk dat iedereen wel eens door een periode gaat (kan bij iedereen een verschillende tijdsduur hebben neem ik aan) waarin ze zichzelf dik voelen. Ik maakte het zelf vorig jaar ook even mee en een vriendin van me ook maar dan extremer en ook iets langer maar uiteindelijk leer je gewoon jezelf te accepteren en van jezelf te houden en dat is echt het belangrijkste en ik ben er zeker van dat dit bij jou ook wel het geval zal zijn. Wat die eetbuien betreft, dit is ook iets wat tijdens de puberteit (weet niet of het noodzakelijk daaraan ligt) wel vaker gebeurt denk ik. Het was toch zo bij mij en nog enkelen die ik ken, ook bijna een jaar geleden. Natuurlijk hangt het wel af van persoon tot persoon wat voor invloed het heeft op je lichaam. Ik hoop alleszins dat dit je een beetje heeft kunnen helpen :))

8 nov 2019, 21:11, ChloeeeX

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.