Depri door jongens

Hoi iedereen, dit gaat een lang verhaal worden dus als je geen tijd hebt lees het later of niet. Alvast bedankt.
Ik zal vanaf het begin beginnen. In de 2e klas van school kwam ik voor het eerst bij hem in de klas (laten we hem maar even thomas noemen, dat is niet zijn echte naam). Hij was grappig, aardig en was altijd vrolijk. Ik mocht hem wel en hij mij ook wel. Dat jaar nog vroeg ik een ander uit mijn klas en ik werd volledig genegeerd door hem daarna, ik heb er met 'Thomas' over gepraat en hij hielp me echt goed met alle problemen die er bij waren gekomen. We werden wat meer vrienden en het was gewoon heel gezellig allemaal. In de 3e klas kwam ik weer bij hem in de klas, ik zat vaker achter hem en we praatten wat meer. Ik vond hem wel wat leuk en dat blijkt nu gevolgen te hebben. Ik begon hem steeds leuker te vinden en appte hem zo nu en dan om de meest domme redenen met domme smoesjes. Hij geloofde me telkens niet en zijn vertrouwen ging een beetje weg. We praatten na een tijdje wel weer meer en het was nog gewoon gezellig, hij was aardig en grappig en alles. Tot nu.. de 4e klas. Ik zat in het begin van het jaar bij hem in de klas en zelfs naast hem bij 1 vak, engels, we praatten amper en ik voelde me steeds minder thuis in de klas. Ik werd wat buitengesloten door mijn vriendinnen die wél bij me in de klas zaten, zij gingen met andere mensen om en negeerden me heel vaak. Ik ben dan ook van klas veranderd naar een superleuke klas met andere vriendinnen van me en heb het daar heel erg leuk. Tot 14 februari, valentijnsdag (ja hoe kan dat nou niet leuk zijn he). Mijn hele oude klas verdenkt me ervan dat ik een roos naar 'thomas' heb gestuurd, wat ik niet heb gedaan. Ze hebben op andere liedjes (o.a. Suzanne van Nick&Simon) mijn naam gezet (lettergrepen zijn gelijk) en dat zingen ze tijdens geschiedenis vaak als de leraar even weg is of tijdens ckv. Inmiddels hebben ze 6 liedjes en ze stoppen er niet mee. Ik doe dan wel alsof het me niks boeit, maar eigenlijk vind ik het heel erg vervelend. Ze duwen hem mijn kant op als ik toevallig vlakbij hun loop etc. Wat me opvalt is dat hij het alleen doet met zijn 'vrienden' uit mijn oude klas, die hem hebben veranderd in een egoïst, een beoordelend iemand, iemand die anderen naar beneden haalt om zichzelf goed te laten lijken. Met zijn vrienden uit mijn klas doet hij dit niet. Laatst hadden we een excursie met ckv en ik zit bij hem met ckv dus hij ging ook mee. Per ckv klas kregen we een workshop en dat was over het algemeen heel erg leuk, pas aan het eind kwamen er problemen. Er was een bank en al eerder tijdens de workshop hadden hij en 2 vrienden van hem de bank al 'geclaimd'. Toen ze gingen inpakken ging ik op de bank zitten en een van zijn vrienden (laten we die maar even gerard noemen) keek me aan met een blik van: wat flik je me nou?. Gerard kwam bij me op de bank zitten, maar nee niet naast me. Volledig aan de andere kant zodat er 1 plekje over zou blijven, ja juist. Voor Thomas. Gerard riep Thomas en zei dat er een plekje over was, Thomas zei dat hij deze keer wel even zou skippen. Na een beetje gesmeek van Gerard ging Thomas toch zitten tussen ons beide in, ik pakte mijn telefoon em ging berichten sturen naar een vriendin van mij. Thomas probeerde mee te kijken, maar zodra hij erachter kwam dat het niet interessant was stond hij op en liep hij weg. Ook Gerard ging mee. Een vriendin van mij ging naast me zitten en vertelde wat er precies was gebeurd. Blijkt dus, Thomas deed de oh zo bekende Gaapmove (doen alsof je gaapt en dan je arm om iemand heen slaan, iedereen zou moeten weten wat ik bedoel. Ik hoorde dit en vond het heel raar, hij heeft nog meer gemene en irritante dingen gedaan die dag maar mijn woorden zijn zometeen op. Ik wilde dit even kwijt en als je wil reageren, doe het gerust, al het advies is welkom. Bedankt.

17 mrt 2017, Suzanne(tja.)


Reacties

plaats reactie
1

hoi ik zou ze negeren bedankt voor je gedult en zeg het ook tegen de mentor x T

17 mrt 2017, 19:03, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.