depressie/verdrietig

hee,

ik ben een meisje van 13 en de laatste tijd ben ik best depressief ofzo. het is niet echt depressief, maar een soort alleen? ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. als ik met mijn vrienden ben vind ik het leuk altijd, maar als er iemand dan niet met me praat of iedereen wel met elkaar maar niet met mij begin ik me echt verdrietig te voelen ofzo. de laatste tijd ga ik om met een jongen, hij is heel lief(ik ben niet verliefd op hem&hij ook niet op mij en dat gaat ook niet gebeuren) maar ik word echt blij van hem. ik kan niet 24/7 naar hem toe en kan ook niet elke dag met hem afspreken. omdat het nu ook vakantie is zie ik mijn vrienden minder vaak en voel ik me heel depressief ofzo. het is echt raar maar als ik zonder mijn vrienden ben ga ik meestal huilen. het is echt heel erg raar. weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
ik zit er best wel mee

Kusjes L

4 jul 2017, L


Reacties

plaats reactie
1

Lieve L, huilen is niet raar het is juist stoer om je te uiten. Praat er over met hun. Op app ze. Ik heb dit ook een beetje ik ben niet echt eenzaam maar ik ga ook met kinderen om die niet gelieft zijn en dan word ik een beetje geplaagt. En een meisje uit mijn klas ook. Wat lullig voor je dat je je zo voelt. Want dat verdien jij niet en lieve onschuldige mensen zoals jij ook niet. Zoek eerst uit wat er speelt en waarom zij dit doen. Hopelijk gaat het wat beter. Maar met uithuilen lucht het op.

4 jul 2017, 19:07, Eva
2

praten. praat er met iemand over. dat is de enige oplossing. het is zo naar als je je zo voelt. ik weet wat je voelt. veel tieners komen in een periode dat het wat minder gast qua stemming enzo, maar het kán bij jou ook echt ern depressie zijn. probeer er alsjeblieft met iemand over te praten. heb je een vertrouwenspersoon/counselor op school? en een huisarts weet meestal ook wel raad met dit soort dingen. succes meis💜

4 jul 2017, 21:07, mens
3

dankjullie wel xx

alleen, ik heb liever niet dat mijn moeder weet dat ik zo denk snap je. ik ga daarom liever niet naar de huisarts want dan moet mijn moeder het weten, en naar school (het is nu ook vakantie) komt mijn moeder er waarschijnlijk ook achter..
ik heb een hele goede vriend maar hij woont niet bij me. ik heb hem ook nog nooit gezien en ik durf hem niet te bellen als ik huil want ik ben bang dat hij denkt dat ik me aanstel. en ik wil niet dat hij verdrietig is om me want dat ben jk niet waard.

4 jul 2017, 23:07, L
4

Ik denk dat je er gewoon over moet praten met je vrienden, je bent vast niet de enige die dat denkt hoor!!

4 jul 2017, 23:07, KleineEend

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.