Deel je verhaal met Prinses

Als je iets hebt meegemaakt, iets heftigs, iets verdrietigs of moois, kun je dat hier delen. Groetjes Prinses

6 jan 2017, Prinses


Reacties

plaats reactie
1

Beste Prinses, Mijn vriendin was getorven omdat ze aan pro ana enzo deed. in het begin zeurde ze steeds dat ze te dik was. maar ze was 143 cm lang en woog 35 kilo. ze was dus op een heel gezond gewicht. toen merkte ik dat ze steeds minder at. op het gegeven moment maar 1 keer per ag dat hield ze twee weken vol. ze werd steeds magerder. ze viel ook vaak flaw. haar ouders konden niks doen want ze waren op reis. op een dag lag ze in het ziekenhuis en stierf.

7 jan 2017, 11:01, SadGirl
2

Hi ik heb dus een probleem missien kunnen jullie mij helpen Ik heb dus sexs gehad met de vriend van mijn vriendin ik ben 15 jaar en was op haar feest zij ging nog even naar de winkel om iets te kopen voor die avond en ik en haar vriend waren er al dus lied ze ons allen op haar slaap kamer op eens begon hij mij te zoene ik vond het wel lekker en zoenden tereug zonder er bij na te denken en toen ging hij mij dus uit kleden hij deed eerst zijn eigen shirt uit en toen die van mij daarna knopte hij mijn broek los en makten mij bh open en ging aan mijn borsten zitten ik vond dit zo fijn en ik knopten zijn broek los en we haden nu nog alen een onderbroek aan en die deed hij bij mij ook uit en daarna bij heb toen ging hij boven op mij liggen en haden we sexs toen we mijn vriendin thuis hoorde komen hebben we ons snel aan gekleed maar ik voel we nu zo schuldig wat moet ik nu doen
Haar het eerlijk vertellen of moet ik niks zeggen ik vind dit heel lastig ik hoop dat julie mij kunnen helpen

7 jan 2017, 13:01, Wanhopig meisje
3

Check het antwoord bij Prinses weet raad. Groetjes van Prinses

8 jan 2017, 00:01, Prinses

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.