De wereld; een vreselijke plek.

Ik ben Sarah, gepest, buitengesloten om mijn uiterlijk. Geloof ze niet. De wereld is een vreselijke koude plek. Het word alleen maar erger. Stop met hopen.

14 sep 2017, Sarah


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt gelijk. Vreselijk hoe de wereld is.

14 sep 2017, 18:09, tamaraaaaaaaaaaa
2

Hay Sarah
Zo te horen heb je het grote kans nogal zwaar. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik weet wel dat het leven inderdaag moeilijk is soms en dat het even tegenzit. Maar er is altijd iets wat je weer opbeurt. Zoek dat en het komt wel weer goed.

14 sep 2017, 22:09, Cheril
3

Probeer gewoon het te negeren het gevoel van binnen en probeer leuke herinneringen te maken.

15 sep 2017, 15:09, juliatje.
4

Nou Sarah, ik begrijp heel goed je verdriet. Ik vind het ook een walgelijke plek. Altijd moeten uitkijken of wachten. En je moeten beschermen. Voor alles moeite doen. Ik word ook buiten gesloten. En ik heb het ook niet makkelijk, en ik heb geen geduld, en mensen zoals Lucila met hun perfecte leventje. Ja ik begrijp je wel. Maar de berichten zijn geen troep. Het is mee leven, geen troep. We bedoelen het toch lief. Sommige willen vrolijk doen. Ik heb het ook moeilijk en ik niet de enige.

15 sep 2017, 16:09, Eva
5

Als je een beetje optimistisch bent wordt de wereld al gelijk mooier.

15 sep 2017, 17:09, Mai

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.