De waarheid.

Ik ga nu iedereen de waarheid vertellen:
Iedereen vind wel dat er min. 1 ding met zichzelf mis is. Bijv dat je jezelf lelijk vind, of dik etc. Maar dit is de waarheid:
Ik ben een 12 jarig meisje, ik ben lang, slank en heb lang blond haar en iedereen zegt dat ik het heel goed heb. Nou, als ik bijvoorbeeld kijk naar een meisje die wat voller is en daar erg onzeker over is dan denkt dat meisje als ze naar mij kijkt dat ik denk dat zij dik is, dat ze niet genoeg is etc. Nou, als ik naar zo'n meisje kijk denk ik dongen zoals zij ziet er veel gelukkiger uit dan ik zij heeft het vast beter dan ik. Iedereen kijkt hetzelfde naar elkaar ookal is iedereen zo verschillend. Ook die meiden waar jij tegen op kijkt, die volgens jou perfect zijn zijn onzeker, kijken misschien wel tegen JOU op. Nergens om bang voor te zijn om wat jij denkt dat andere over jou denken maar ze denken niet wat jij denkt dat andere over jou denken dat hun ook denken (kapot mooie zin)
Dus niemand hoeft onzeker te zijn maar iedereen is het. Dus hou daar mee op😂
Want iedereen is weer over iets anders onzeker. Maar als bijvoorbeeld 1 iemand heel trots is op zijn/haar gewicht en de andere met hetzelfde bmi als jij die dan juist weer denkt dat hij/zij overgewicht heeft dus diegene die eerst heel trots was op zijn/haar bmi word daar alleen maar onzeker van terwijl degene die dacht dat die overgewicht had juist ook heel trots had kunnen zijn op zichzelf net als die ander! Ik bedoel; het is toch veel leuker om in de spiegel te staan en trots te zijn i.p.v. onzeker? Denk daar maar eens over na, niemand die je gaat beoordelen op je uiterlijk als je zelfvertrouwen uitstraalde!

2 sep 2017, Chloe❤


Reacties

plaats reactie
1

hey ik vind dat je gelijk hebt.

3 sep 2017, 09:09, tamaraaaa
2

Je hebt helemaal gelijk

Dat ik dat nooit inzag...

10 sep 2017, 20:09, Idkwatikdoe
3

Hai.
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik vertelde laatst waar ik onzeker over was en ik kreeg reacties van 'maar dat vind ik juist zo leuk/mooi van je' en opeens realiseerde ik me dit dus ook. Klopt helemaal

10 sep 2017, 21:09, Cheril
4

Hee lieve Cloe, je hebt echt gelijk. Je bent zoals je bent. En met anorexia maak je jezelf stuk. Je word echt pluizig, hebt het koud, haaruitval, geen energie, flauwvallen, beharing, gele tanden, botontkalking, geen kinderen kunnen krijgen, wallen onder je oog, boosheid en depressie, stank van je. Je hebt zoveel gelijk, de meiden die cool, dun, modern lijken zijn stiekem ook heel onzeker. En het is geen schoonheid om onzeker te zijn.

11 sep 2017, 19:09, Eva
5

Omg Cloe ik heb zoveel respect voor jou. Perfect echt een geweldige knappe meid ben jij. VAN JOU ONZEKERHEID WOORD EEN ANDERE OOK ONZEKER. Echt een hero ben jij cloe. Zo super lief van je.

12 sep 2017, 18:09, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.