De Snitch(verklikker) van de klas

Heyy, ik ben Aby en zit in 3 VWO.

In de klas hebben wij een groepsapp en daar is iets gebeurt dat eigenlijk helemaal niet kan. Er werden racistische en seks stickers en plaatjes gedeeld.

Ik heb daarom samen met een klasgenoot tegen onze mentoren vertelt wat er gaan de was. We hebben er ook een filmpje van gemaakt, dus konden ze zien wat er gaande was.

Ik heb het dus verklikt en nu ben ik de snitch van de klas. Ik ben degene die op de kop kreeg van bijna alle jongens uit de klas.

gelukkig staan mijn vriendinnen wel naast me en gaan we er samen doorheen.

Wat moet ik doen?
moet ik nog een keer verklikken en vertellen aan de mentor waar ik mee zit?
had ik het helemaal niet moetten vertellen?
Help.

liefst, Aby

10 nov 2020, Aby


Reacties

plaats reactie
1

HET IS AL GEREGELD IK HEB HET MET MIJN KLASGENOTEN BESPROKEN EN NU HEBBEN WE HET TIJDELIJK OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!

GROETJESSS

10 nov 2020, 17:11, ABY
2

Waarom verteld je leraar dat jij het was???

11 nov 2020, 08:11, Bikinigek
3

Bikinigek,

dat vertelde ik het zelf.

17 nov 2020, 17:11, ABY
4

Zelf had ik altijd een soort regel in de klas wat nooit echt was afgesproken maar iedereen wist het. Je bent een klas, een team. Samen doe je het. Dus je verklikt mensen nooit maar ook nooit. Als je iets niet vind kunnen zeg je het tegen de persoon zelf en niet je mentor want die kan er toch vrij weinig aan doen. Maar zo ging het bij mij. Doe wat jij wilt maar nu kan het inderdaad zijn dat mensen je minder mogen. Samen sta je sterk.

3 dec 2020, 09:12, sia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.