De ergste gedachte al meerdere keren gehad.

Hoi allemaal, ik wil niet zielig doen hier, maar jullie tips

Ik weet van mezelf, ik denk erge dingen. En ik wil nog zoveel doen in mijn leven. Maar mijn gedachten slaan op hol. Ik ben bang. De aarde vol met vieze stoffen. Wat als... Er mensen dood gaan doordat we geen zuurstof meer hebben (door omkappen bomen) er is tot nu toe geen andere planeet gevonden waar wij op kunnen leven. Wat als de mensheid uitsterft? Dan is er geen leven meer in het heelal. Ik haat de wereld en de mensen die de wereld verwoesten. ZIEN ZE HET NIET?! DE NOORDPOOL SMELT DOOR ONS GEDRAG. EN HET MAAKT ONS GEEN ZAK UIT. ik wil niet hier blijven, maar verder weg. In een andere wereld. De hemel. Help me alsjeblieft. Ik wil tips hoe ik positiever in het leven kan staan. Help me 😭😭

14 feb 2018, Isa


Reacties

plaats reactie
1

Ga naar een vertrouwelijk persoon hierover.

15 feb 2018, 07:02, juliatje.
2

Lieve Isa, ga alsjeblieft geen zelfmoord plegen. Ik had dit ook, maar de meiden hier hadden me heel goed geholpen. De mensen van het natuur willen de natuur ook helpen. juliatje. heeft ook klimaattips gemaakt. Het is ook nog klote dat we vlees eten, vlees is het vervuilendste. Wij vinden het lekker dus doen we dit. Ik speel ook veel buiten. Maar we doen het, omdat wij er beter uit willen komen. Misschien heb ik wat tips:
1, Buitenspelen is niet saai, maar gezond.
2, Als je een kat of hond hebt, verwen die.
3, Teken je gevoelens, of boks op een boksbal.
4, Stop met plofkip, eet alleen beterleven. ⭐⭐⭐of geen.
5, Helaas is 5% vegetarier en 0,1% vegan, maar toch is het best veel. En ik eet ook geen vlees. 😉
6, Kijk voor je gaat slapen filmpjes die je leuk vind. 😏

15 feb 2018, 10:02, Eva🥥

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.