de dikste van de klas :(

hoi,

ik ben 1,56 en wee 55 kilo. te zwaar dus.
Ik ben de dikste van de klas. iedereen is echt veel slanker,
ik wil graag ook slank worden, maar hoe?????

heeft iemand tips?
xxx

8 aug 2013, charlotte


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben 11 elf ik ben een meisje ik ben 1m 50,en ik weeg 70 kg en ik ben de dikste van de klas,meid ik ben er net ook an begonnen om slanker te worden , sport veel,drink veel water,eet gezond,enz;;;
Bv;jog 5 min in de tuin , doe dan oefeningen ,rust dan een 15 a 30 min en doe dan 4 min en blijf zo doorgaan tot 0
maak een schema van de maand en plan iedere dag wat je gaat doen. graag gedaan ik leef met je mee want ik ben juist hetzelfde XxX Ina

8 aug 2013, 21:08, Ina
2

Ik ben ook de allerdikste van de klas

21 apr 2014, 11:04, pizza
3

zeg mij wat de dikste zin van de klas is egt niet leuk maar afvallen lukt mij gwn niet en mijn moeder zegt dat ik dna naar de husarts moet maar mijn vader maakt altijd de afspraken maar hoe moet ik it in godsnaams tegen hem zeggen(mijn ouders zijn gescheiden en ze praten ni met elkaar dus dat is geen optie)

21 apr 2014, 15:04, xwanna to be skinnyx
4

@xwanna to be skinnyx: het is beter om een nieuw topic (een nieuw onderwerp) te starten dan op een (heel) oud topic te reageren. Door het maken van een nieuw topic zien veel meer mensen je bericht ;).

Een afspraak met de huisarts is helemaal geen gek idee hoor. Hij/zij kan je helpen, bijvoorbeeld door je door te verwijzen naar een diëtist. Dat klinkt meteen heel eng, maar dat is gewoon iemand die veel van eten en afvallen weet en die je heel gericht kan helpen om de komende tijd wat andere keuzes te maken in wat je eet. Gecombineerd met meer/anders bewegen kan je dan heel snel resultaat bereiken.

Hulp vragen van een professional is niet laf, maar juist ontzettend moedig en kan dus heel effectief zijn!

Als je (nog) niet wil dat je vader erachter komt, bel je toch gewoon zelf de huisarts en maak je toch zelf die afspraak?! Sommige scholen hebben ook een schooldokter. Als deze er is, kan je hier natuurlijk ook prima een afspraak mee maken.

21 apr 2014, 23:04, Richard

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.