De beste tip ooit voor mensen met wratten

heeey
ik heb een verhaal over wratten wat misschien heel veel onzekere mensen kan gaan helpen met wratten:
mijn verhaal:
ik kreeg een paar jaar terug mijn eerste wratjes, ik kreeg er 2 kleine op mijn hand, niks aan de hand, ik dacht dit gaat zo wel weer weg. een week later kreeg ik er opeens onder mijn voeten, ik deed er toen nog niks aan want ik dacht dat het snel weg zou gaan, maar die onder mijn voeten werden mega groot, ik heb super lang mij er onzeker over gevoelt, ik durfde niet te gaan zwemmen of iets waar je mijn voeten kon zien. ik had zo al wat opgezocht of er iets tegen hielp, en heb alles geprobeert maar niks hielp, ze werden echt mega en toen ben ik naar de dokter gegaan, die zei dat ik om de 2 weken weer terug moest komen om de wratten telkens te laten bevriezen, dit zou “blijkbaar” goed helpen en daar zouden ze snel van weggaan. ik ben letterlijk bijna een jaar telkens weer naar de dokter gegaan, ze gingen maar niet weg en ik werd er gek van want telkens als ik die moest laten bevriezen deed dag zo veel pijn ik kon zelfs niet meer normaal lopen. toen hebben ze me formule W gegeven en nog wat ander spul wat misschien zou helpen, ik heb dit toen iets van een half jaar gebruikt maar het hielp niet dus toen zijn we weer naar de dokter gegaan en zeiden ze weer dat ik het moest gaan laten bevriezen. dit heb ik zo weer iets van een half jaar gedaan maar het hielp nogsteeds niet. toen heeft mn moeder opgebelt dat ze het gewoon niet meer normaal vond want ik was er zo onzeker over, want ik had in die 2 jaar tijd steeds grotere gekregen en meerdere, ook meerdere op mijn handen. en toen had de dokter verteld dat ik naar het ziekenhuis moest gaan, dus een week later ben ik naar het ziekenhuis gegaan, toen heeft een vrouw met een soort scherp krabbertje eraan gezeten (dit deed best pijn toen), en toen heeft ze er speciaal spul op gedaan en ze had gezegt dat ik 2 weken later terug moest komen voor controle en thuis de wratten ook moest krabben. ( dan kwam er dus telkes weer een laag vanaf ). ik had dit dus gedaan en letterlijk 2 weken later op de controle waren de wratten zo goed als weg! ik was echt zo mega blij, ik heb nog een weekje moeten krabben en toen waren ze gewoon verdwenen! ik was zoooo blij want ik kon eindelijk weer zwemmen en mee naar het strand zonder me onzeker te voelen!! ik wouw dit gewoon delen omdat ik hoop dat mensen met wratten hier iets aan hebben, wat je dus moet doen als je wratten hebt: maak meteen een afspraak voor bij het ziekenhuis, en ze gaan zo weg! dit is zeker niet raar om te doen want ik was toen 12 en was gewoon normaal.
ik heb dus iets van 3 jaar met wratten rondgelopen en heb heel veel pijn gehad bij de dokter met bevriezen, terwijl dit dus veel makkelijk was geweest als ze me meteen hadden doorgestuurd naar het ziekenhuis.
ik hoop dat ik jullie hiermee kan helpen, en doe dit dus echt!!!! succes ( als je wratten hebt ) !!!

1 apr 2019, Eindelijk blij

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.