Dateee

Hoii, ik ben een meisje van 15 en heb fix met een jongen. Alleen het probleem is: hij is 18. Nu vind mijn moeder dat geen probleem alleen m'n vader wel. Wat moet ik nu doen??
Xxx ❤️

15 apr 2018, ❤️


Reacties

plaats reactie
1

Lieve ❤️, overtuig je moeder van zijn kanten. En Skype waar je moeder bij is. Idk 🗃

15 apr 2018, 16:04, Eva📧
2

Dankjewel Eva! Nog andere tips?

15 apr 2018, 19:04, ❤️
3

Niks aantrekken van je vader

17 apr 2018, 10:04, Lala
4

Je vader is wss alleen maar bezorgt om je, misschien dat jullie hem bij jou thuis uit kunnen nodigen voor een etentje? En dan als je vader ziet dat het gewoon een leuke spontane boy is, dat hij je dan beter begrijpt. Voor vaders lijkt het sws altijd wel een ramp als hun dochter gaat daten met een (oudere) jongen

17 apr 2018, 20:04, xoxo
5

Zorg ervoor dat er iemand bij is op je date. Dus dat een vriendin op de zelfde plek is, zodat die een oogje in het zeil kan houden. Ze hoeft niet bij jou en die jongen te zitten maar gewoon dat ze in dezelfde ruimte is. Je ouders zelf kunnen ook op die manier mee gaan als ze dat willen. Dan kunnen ze zien dat het goed gaat maar kunnen ze ingrijpen als het fout gaat.

20 apr 2018, 07:04, Ye boiiii
6

Je vader is alleen maar bezorgd, schattig toch? Hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen je ouders?
Bij mij 4 jaar, ik heb een jonge moeder (18 toen ze mij kreeg) Zie je jezelf al voor je met die boy een kind te krijgen? Zo ja maak het gezellig en vraag of hij een keer wil logeren. Als je het rustig wil hebben zonder ouders boek dan een hotel voor een nachtje

22 apr 2018, 01:04, ‘-‘
7

Hey! Heel lief allemaal😊 bedankt voor de reactie❤️ hij is laatst bij me langs geweest en het is allemaal goed gekomen! We hebben nu bijna een relatiee 😏

30 apr 2018, 14:04, ❤️

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.