date?

Mijn beste vriend en ik zijn echtwel close, hij weet dat ik hem leuk vindt (of vond) en hij zei dat hij me ook leuk vindt maar ik weet niet hoe hij het precies bedoelt. Hij is sinds donderdag weg van school maar gelukkig woont hij heel dichtbij. We wouden iets gaan doen, maar ik heb echt geen idee wat omdat ik niet weet als het een 'date' is of niet. Wat stellen jullie voor?

3 mrt 2019, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Misschien kunnen jullie een workshop doen, wat jullie allebij leuk vinden. En dan leer je elkaar ook beter kennen. ♡

4 mrt 2019, 11:03, Eva♡
2

ga samen weetikveel naar een pretpark of naar een bioscoop of ga even lekker een middag naar Utrecht of naar de stad lekker winkelen. en als je het niet ongemakkelijk wil maken moet je niet de eerste stap zetten als je je daar goed bij voelt wel maar, zo voelt hij niets voor je en heb je de signalen verkeerd opgepakt. dus ga gezellig iets leuks doen samen en misschien komt hij steeds dichterbije n zoent ie je
bye

4 mrt 2019, 22:03, save me for later..

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.