cyberpesten

Ten eerste dat deze site echt geweldig is. Maar ik zit met een probleem. Ik heb een telefoon met whatsapp en ik zit in een groep. Alleen er werd veel gespamd in die groep. Iemand werd daar gek van en toen vroeg ze of we wat minder wilde praten. Toen werd er gezegd dat ze de groep moest dempen maar dat had ze dus al gedaan. Toen zei ik dus dat er dan verder geen opties meer over waren (de groep uit dus). Maar toen is ze dus ook echt de groep uit gegaan. Maar iedereen was dus zovan arm kind enzo en nu ben ik bang dat ik een cyberpester ben. Moet ik het er met haar erover hebben of moet ik het laten want, misschien belt ze de kindertelefoon. Ik heb hier gewoon echt m'n kopzorgen aan.

20 mrt 2018, onzekermeisje.cyberpester


Reacties

plaats reactie
1

ach meissie toch! Natuurlijk ben je geen cyberpester. Ze heeft er zelf voor gekozen om uit de groep te gaan. Je hebt haar niet uitgescholden of iets dergelijks, maar deed gewoon normaal dus het is echt niet jou fout.

20 mrt 2018, 11:03, muliii

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.