Cupmaat 14 jaar 70AA

Ik ben echt net 14 geworden, en ik heb bh maat 70AA en ik vind dat zelf echt klein.. Ik weet dat het bij iedereen anders is maar kan ik er iets aan doen? is het normaal? kan ik nog tot een normale maat groeien? tot welke maat groei ik wss door? en tot welke leeftijd groeien mijn borsten wss? xx ps ik heb echt antwoorden nodig ik maak me zorgen

4 jun 2016, hai xlm


Reacties

plaats reactie
1

Please kan iemand me helpen

4 jun 2016, 16:06, Hai xlm
2

lieve schat, maak je niet druk! Het is ten eerste alleen uiterlijk, dus niet iets heel erg vreselijks. Waarschijnlijk krijg je op z'n minst een cup A. Dat is niet heel groot, maar het is zeker iets. Voor nu is cup AA niet mogolisch klein hoor! Misschien vindt je het niet leuk om te horen, maar zo kan je er nog een jaar of vijf bij lopen. Als je je borsten groter wilt laten lijken:
- Je kan een push-up bh dragen.
- Je kan een sport bh of zo'n topje over je bh heen dragen.
- in een sport bh zitten meestal vullingen die je eruit kan halen. Doe die inde zijkanten van je normale bh.

dingen die je later kan doen voor grotere borsten:
- Een kind krijgen. Je moet dan borstvoeding kunnen geven, en dat gaat moeilijk als je bijna niks hebt. De meeste vrouwen groeien dan een of twee cupmaten.
- Een chirurgische ingreep late uitvoeren.

Nogmaals: deze cup is voor 14 en wat jaren daarna normaal.

4 jun 2016, 17:06, anonymous
3

er bestaan ook maximizer bh,s
hunkemoller verkoopt deze
ze lijken hier 2 maten groter in dat dat je hebt
ze hebben er ook bikini,s van
(bijvoorbeeld cup A gaat dan op cup C lijken)
hoop dat je hier wat aan hebt?
ik ben 16 en ik heb AA ik weet hoe sneu dat is iedereen denkt dat ik 12 ben

4 jun 2016, 20:06, platte plank
4

Heyy!
Maak je vooral geen zorgen! Komt van goed! Ik ben al 13 bijna 14 en heb nog geen eens AA 😐
M'n moeder heeft ook maar een AA dus k denk dat ze bij mij ook niet veel groter als dat gaan worden! Zit hier heel erg mee maar ach, ik ben nou eenmaal zo en probeer dat te accepteren.
Groetjes!! 💋

17 sep 2017, 22:09, Emma
5

Ik ben 14 en heb ook 65aa/70aa ik vind het kut maar ja... Wat kun je eraan doen?

19 sep 2017, 18:09, Anoniem
6

Het komt nog wel goed, toen ik 14 was had ik 65AA nu ben ik net 15 en heb ik 70B So Dont worry

25 sep 2017, 19:09,
7

Ik ben 14 en heb 70E dat vind ik echt niet normaal

23 mei 2018, 15:05, Anoniem
8

Hoi, ik ben zelf dertien en wil heeel graag en bh kopen, maar het maakt echt niet uit hoe groot je borsten zijn ik heb zelf bijna niks en wordt uitgescholden voor plank maar Meis trek he er niets van aan je bent mooi zoals je bent

8 jun 2018, 22:06, Anoniem
9

Ik ben 15 heb nog helemaal niks , ik vind het soms ook vervelend maar ik w8 gewoon ff af.

30 jun 2018, 00:06, in
10

Heee maak je geen zorgen na je eerste menstruatie beginnen je borsten vaak wel te groeien xo

17 mrt 2019, 22:03, ....
11

Je borsten bestaan uit melkklieren en vetweefsen,de melkklieren kun je niet veranderen maar meer of misnder vet kan wel. Hiervoor zijn een aantal factoren handig om rekening mee te houden:

Als je moeder grote borsten heeft is er meer hoop voor je dan wanneer zij ook A heeft

Vermijd push ups, planken en gewichtheffen. Hiermee train je je spieren rondom de borst en verbrand je juist vetweefsel.

Draag een bh, het advies is vaak om een bh te vermijden, maar als je je borsten juist groter wilt hebben dan moet je juist een bh dragen.

Maar vergeet niet dat veel anderen echt heel graag met je willen ruilen, ik heb zelf een F cup en ik wordt er doodongelukkig van

21 mrt 2019, 23:03, Laura
12

Ik ben 14 jaar en ik heb cupmaat 80C ik ben er doodongelukkig mee en ik zou kleinere willen hebben. Helaas Kun je zelf niet kiezen welke grootte dat licht echt af aan jezelf en je familie enzo

15 aug 2019, 23:08, Anoniem
13

Geen zorgen, ik ben ook 14 en heb pas a cup en bijna al mijn vriendinnen hebben aa cup of zelfs minder.
Het komt nog wel :)

16 aug 2019, 11:08, Sanne123

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.