Crush snapchat

Hallo

Ik heb al vanaf maart een jongen op m’n snap en hij is super aardig. Ik vind hem echt heel leuk, hij stuurt ook altijd hartjes en zegt dat hij van me houd en dat ik super lief ben enz. Maar hij woont best ver weg. Hij heeft een rijbewijs, hij is namelijk net 19 geworden, en ik word over 2 weken 16. Alleen hij zit er mee dat er 100+ km tussen ons is. En ik zit er mee dat hij dus iemand anders ook leuk vind, hij is er heel eerlijk over enz. Maar ik vind hem zo leuk dat ik bijna ga huilen als ik zie dat hij me heeft geappt. En ik wil zo graag een keer met hem afspreken. Ik ga bijna elke avond huilend slapen omdat ik hem mis.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet zoveel ga huilen, en hoe kunnen we dit het beste aanpakken?? Aangezien het dan m’n eerste vriendje zal zijn en ik weet niet hoe m’n ouders er op zullen reageren.

4 okt 2020, Anna


Reacties

plaats reactie
1

Oke ik ga even heel hard zijn.
Je hebt hem nog nooit ontmoet, hij woont ver weg en hij vind iemand anders leuk.
Hoeveel kans zie je dat dit gaat werken? Ik schat dat die kans heel klein is. Verbreek het contact en zet hem uit je hoofd. Er zijn genoeg leuke jongens bij jou in de buurt die 100% voor je willen gaan. Misschien heb je ze nog niet gevonden, maar dat komt vanzelf!

4 okt 2020, 23:10, Lau
2

Hoi hoi

Ik heb net 2 uur lang met hem gebeld, en we zijn nu nogsteeds aan het appen.

5 okt 2020, 02:10, Anna
3

Gaat niet werken.. of ben je rijk dat je trein kaartjes kunt kopen elk weekend?

5 okt 2020, 10:10, Bikinigek
4

We gaan waarschijnlijk in de herfstvakantie afspreken

7 okt 2020, 14:10, Anna
5

Top gewoon doen..

8 okt 2020, 11:10, Bikinigek
6

Stap 1 met iemand die je op het internet hebt leren kennen, is het vooral aan je ouders vertellen als je een stap verder gaat. (via snapp of in het echt) Je kent deze jongen niet en zo lang je elkaar niet een paar keer in het echt hebt gezien kan je m niet 100% vertrouwen.
2: Spreek de eerste paar keer bij jou thuis af. Hij heeft de auto, dus kan goed heen en weer rijden. Daarnaast ben je in een veilige omgeving, mocht het toch niet gaan zoals jij het wilt.
3: Als je om welke reden dan ook niet thuis afspreekt, laat aan genoeg mensen weten waar je bent en neem je telefoon mee. Spreek af om bijvoorbeeld elk uur een appje te sturen.
4: Lange afstand relaties zijn zwaar en duur. Treintickets, benzine geld. Ja de basis van een relatie is liefde, maar een deel is hard werken. Hou hier rekening mee, snap dus ook dat het uit kan gaan vanwege geld of tijd.

Ik zou voor de herfstvakantie echt het aan je ouders vertellen.

8 okt 2020, 13:10, sdfds
7

Dankjewel voor de tips

8 okt 2020, 23:10, Anna
8

We hebben vandaag echt heel veel gebeld en het was heel gezellig

8 okt 2020, 23:10, Anna
9

Hallo Anna!
Heb je ooit videogebeld met hem? Of hebben jullie elkaar nu in het echt gezien?

3 nov 2020, 13:11, Meisje12

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.