Crush op jongen van snap

Laatst voegde ik iemand op snap toe, die ik dacht te kennen. Bleek niet zo te zijn. Maar we hebben wel de hele dag gesnapt heel gezellig. 3 dagen later was mijn ovulatie, ik was super geil. Ik sende hem wat hints dat ik wel meer wilde, kwam totaal niet aan. Pas na 6 hints snapte hij het🙄. Daarna hebben we sexting gedaan. (Zonder foto's) Daarna heb ik hem verwijderd, omdat ik bang was (nog steeds geen idee waarom). Toen moest ik een vriendin vragen, om hem te vragen, om mij weer toe te voegen. Daarna heb ik sorry gezegd voor dat ik hem verwijderde. Daarna deden we alsof er niks aan de hand is, en nu zijn we weer helemaal goed. Btw ik ben 14 en hij 18

Maar nu komt het, ik vind hem eigenlijk best wel leuk. Maar hoe moet ik dat subtiel aan hem hinten. En hoe weet ik of het wederzijds is.

18 mei 2021, Gurlll


Reacties

plaats reactie
1

Ehm hij is 18 dus blijf er gwn van uit de buurt

25 mei 2021, 21:05, Kip
2

Updateee. We waren echt super leuk aan het snappen. En ineens midden in een gesprek blokje hij me ineens. Het ging over een netflix serie, dus snap er geen bal van.
Ach ja niks aan te doen

27 mei 2021, 18:05, Gurlll
3

Aaahhwww dat is niet leuk voor je. Maar nu zijn er 2 mogelijkheden: Of hij vind je niet meer leuk omdat jullie 1x sexting hebben gedaan en nu is de lol er van af. Of hij wilde juist weer sexting en het duurde voor hem te lang. Oh ja of hij vind je te jong. Ook ken je hem persoonlijk heb ik er geen goed gevoel bij. Wat is er zo spannend aan sexting? Kan je het niet gwn in je eentje doen? Groetjes Isa

28 mei 2021, 16:05, isa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.