crush op een vriendin???

heyy!
Oké, dit kan een lang verhaal worden haha. Dus... ik heb nog nooit een serieuze crush gehad op iemand (wel eens omdat anderen het ook hadden maar dat vind ik niet meetellen), en ik weet dus ook niet of ik straight, bi, gay etc. ben...
maargoed, ik zit dus in de klas bij een meisje (ik ben zelf ook een meisje) en ik merk dat ik altijd blij word als ik haar zie en ze is zo aardig en lief en ugh... ik had laatst ook een schoolfeest en ik werd echt "jaloers" ofzo toen ik haar met een andere vriendin zag dansen (ze zijn beste vriendinnen en super close). ze geeft me ook best vaak complimentjes en ze zei dat ik mooie ogen heb :)) maar ik weet niet of ze het alleen zei om aardig te zijn of dat ze het echt meende...
maar ik ben dus nog nooit verliefd geweest en ben ook heel "confused" over mijn sexualiteit en ik weet niet wat ik moet doen, want ik wil er geen aandacht mee trekken omdat ik het niet zeker weet en omdat een jongen in mijn vrienden groepje laatst "uit de kast gekomen" is, ben ik bang dat ze denken dat ik het alleen voor aandacht doe.

reacties zijn welkom,, alvast bedankt

15 jun 2019, pineappleanna


Reacties

plaats reactie
1

je zit nu in de leeftijd dat je jezelf bent aan het zoeken, ik zou gewoon afwachten en wie ik weet zeker dat je binnen een half jaartje precies weet waar je naar opzoek bent ;) succes nog!

15 jun 2019, 15:06, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.