Crush is jonger dan ik

Hallo allemaal,

De jongen die ik leuk vind is een half jaar jonger dan ik en nog niet zo volwassen. Hij weet nog niet dat ik hem leuk vindt, maar ik weet niet of het de moeite waard is als hij niet dezelfde dingen wilt als ik.
Ik zou bijvoorbeeld al willen zoenen, maar ik weet niet of hij dat al wilt.

Heeft iemand tips over wat ik kan doen? Want ik vind hem wel héél leuk!

Heel erg bedankt! xx

2 jul 2016, Rachelletjexx


Reacties

plaats reactie
1

Wat boeit het? Liefde gaat niet om leeftijd.

2 jul 2016, 19:07, mensje
2

Een half jaar maakt niks uit, liefde is liefde en dat kan niet gestopt worden door een of ander dom getal.
Net als lengte, iedereen wil een jongen die langer dan haar is, dat hoeft niet. Dat maakt niks uit. Je gaat toch niet meten en dan zeggen:
Ja je bent 2 cm korter dan mij, ik maak het uit. Dat maakt helemaal niks uit.

En ik weet niet wat je verder kan doen, maar als je wil dat hij het weet, zal je het moeten vertellen. Niet op whatsapp ofzow. Maar face to face, dan kan je zijn reactie echt zien.

2 jul 2016, 21:07, X
3

Hoe oud ben je dan?

3 jul 2016, 19:07, Carrie
4

Ik ben 14 en hij is een laat weken geleden 14 geworden.

3 jul 2016, 20:07, Rachelletjexx
5

Het niet volwassen zijn gaat een groter probleem zijn dan t jonger zijn ;) leeftijd boeit niet, leeftijdsfase wel

11 apr 2017, 11:04, henk,1983
6

Ik heb precies hetzelfde! Mijn crush is 1 jaar jonger dan mij (ik ben 14, ik wordt 15 en hij wordt binnen 1 maand 14) en een stuk kleiner... Maar ik ben heel erg bang dat mensen dit raar gaan vinden ofzo.. Ik ben ook een beetje bang voor zijn reactie als ik bijna de eerste stap zet... Misschien doet hij niks omdat hij t niet durft omdat ik ouder ben... Ik weet echt niet wat ik moet doen :(

11 apr 2017, 22:04, justmexoxo
7

@justmexoxo dit is helemaal niet raar joh! Het moet altijd jongen ouder meisje jonger zijn maar dat is helemaal niet nodig, als jullie elkaar leuk vinden is dat alleen maar goed, en kwa lengte, jongens groeien ja meestal op hun 14 pas weer verder, dus die word nog wel groter
xx

15 apr 2017, 19:04, happy girl x
8

@happy girl x Dankjewel voor je reactie!xx;)

15 apr 2017, 22:04, justmexoxo
9

ik heb echt hulp nodig over de liefde.
ik heb een hele erge crush op iemand en zijn vrienden zeggen dat hij ook op mij is

10 feb 2020, 19:02, onzeker
10

hij is ni minder volwassen omda hij jonger is, iedreen wordt volwassen op zijn tempo en een half jaar is echt niks haha xx

11 feb 2020, 19:02, okayyy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.