Crop topssss

Hai!
Nou ik ben 11 jaar en brn niet super dik ofzo maar ik heb aan de onderkant van mn buik wat meer vet... maar ik ben dus bang dat als ik een croptop draag dat je het dan heel erg goed ziet... heeft iemand tips hoe je de onderkant van je buik niet ziet?

17 mrt 2017, Meeeee


Reacties

plaats reactie
1

Doe een highwaisted broek aan en je kunt ook nog iets van een blouse rond je middel knopen

17 mrt 2017, 23:03, Luna
2

Misschien is het een beter idee om geen croptops te dragen als je zwembandjes hebt. Dan zal er namelijk een laag vet onder je croptop uitpuilen, en daarmee de je jezelf eigenlijk voorschut

19 mrt 2017, 11:03, Renée
3

Ja precies ik ben het met Renée eens. Ik ben zelf juist heel smal en ik neem er ook genoegen mee dat sommige dingen mij niet staan en/of altijd te groot zijn. Ik ben ook heel klein dus soms pas ik nog niet eens de volwassenen maat (meestal eigenlijk niet) terwijl ik al 13 ben en gwn normale keleren wil en niet van de kinderafdeling maar ja
dus neem er genoegen mee dat het gwn niet kan doegg

23 mrt 2017, 16:03, Meite kleine meiske
4

Ik ben het totaal niet eens met Renee en meite, je kunt dragen wat je wilt met welk gewicht dan ook. Zolang jij je mooi en zelfverzekerd voelt. Als je kijkt naar plus size vrouwen kunnen zei een crop top of strakke jurk dragen en er geweldig uitzien. Zoals luna al zei doe een highwaisted broek aan of knoop een blouse om je middel en slayyy.

Xxx

23 mrt 2017, 18:03, Simpel
5

Hallo, ik heb wel een tip. Je kan haighwasted broeken dragen, dat zijn broeken die wat hoger komen dan normaal dan zie je die vetjes niet meer, je kan ook een rok er onder dragen een kokerrok bijvoorbeeld, die komen meestal ook wat hogen, of gewoon een hempje onder je crop top. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, suc6 xoxo

27 mrt 2017, 00:03, Anoniempje34
6

Ik zou high waisted broeken dragen!!ik draag ze ook (niet omdat ik dik ben ofzo hoor) Maar die broeken zitten zo lekker ik had er eerst 1 en nu doe ik never nooit meer een lagere broek aan!high waisted zit zo fijn love it!! Misschien een idee omdat te dragen.

Ik had 2 jaar geleden btw ook zwembandjes maar nu zijn ze bijna weg (ben ik best blij mee) ik had toen ook een redelijk dikke buik en nu niet meer ik draag nu gewoon Crop tops enzo!

31 mrt 2017, 13:03, Old twins
7

@old twins hoe oud ben je nu?

4 apr 2017, 21:04, Meeeee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.