contact met jongen zoeken

Hallo, ik vind een jongen heel erg leuk. Maar verder heb ik geen contact met hem. Al wil ik het wel. Ik heb hem al op snap en heb al dagen, maar ik durf geen gesprek te beginnen want ik weet niet hoe hij dr op reageert. Ik heb 1 x een klein gesprek gehad en toen deed hij beetje appart ofzo geen idee, maar dat was te klein om ergens achter te komen ect. Heeft iemand tips voor een suptiel gesprek??

Groetjess

19 mei 2019, Helpjongenstres


Reacties

plaats reactie
1

Heyy, als hij bij je in de klas zit kan je bijvoorbeeld vragen over welk huiswerk jullie moeten doen. En dan verder vragen van:”vind jij dit vak leuk en de docent etc” Je kan ook ze cijfer van een toets vragen en dan zeggen dat je gewoon benieuwd wat de andere hadden. Heeft hij nu een 1 dan kan je hem juist zeggen van met de volgende toets haal je vast weer een goed cijfer enz! Heeft hij een 8 ofz zeg dan van vet goed echt knap. Wees in ieder geval aardig. Als je ook gewoon met andere jongens praat over cijfers valt het vast niet op! Bij mij werkte dit en ben mega gelukkig met mijn vriendje nu! Xx van mij

20 mei 2019, 22:05, Anoniem123

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.