Condoom stuk gegaan

Hi, ik heb laatst sex gehad op vrijdag met mijn vriend. We deden het met een condoom maar toen zag we dat de top van de condoom doorgescheurd was. Gelukkig kwam hij niet in me klaar, maar er zat wat voorvocht in. 15 a 20 min later nam ik de morning after pill. Ik zou rond 15 februari ongesteld worden. Ik hou mijn ongesteld bij met een tracker. Als het goed is zou ik tijdens seks niet in mijn ovulatie zijn, maar ik stress me nog steeds, ik voel me zo verdrietig hierdoor. Heeeft iemand advies? En is de kans dat ik zwanger ben groot?

12 feb 2023, Kroep


Reacties

plaats reactie
1

Als je meteen de morning after pil genomen hebt zou er niks aan de hand moeten zijn.
Die 20 minuten is al heel snel erna geweest.
Nu is het de 15e geweest en ben je ongesteld?

17 feb 2023, 16:02, Amber16
2

Nee, ik ben helaas niet ongesteld geweest @Amber16

18 feb 2023, 23:02, Kroep
3

@Amber16
Ik verwacht dat ik ergens aankomend week ongesteld zal worden, zo niet, neem ik op 3 maart zwangerschapstest

18 feb 2023, 23:02, Amber16
4

Srry ik had perongeluk jouw username ingevuld lol

19 feb 2023, 12:02, Kroep
5

Heee

Misschien ben je vanwege de stress nog niet ongesteld geworden. Ik geloof dat de morning-afterpil haar werk heeft gedaan, en waarschijnlijk zat je nog aan een andere pil of een spiraaltje..

(Zo niet adviseer ik je om dat wel te doen.)

Maar als je het echt niet vertrouwd zou ik een zwangerschapstest kopen, want anders heb je nog after-pillen voor als je later bent dan 73 uur dacht ik.

Xx

6 mrt 2023, 16:03, Marlou
6

Hoi hoi,
geen stress lieverd! je hebt de morning after pil genomen dus dat is wel goed. Volgende keer misschien beter oppassen met de condoom of eventueel aan de pil gaan of een spiraal nemen. Ik heb zelf een hormoonspiraal en die bevalt me heel erg. En pas ook op met het gebruiken van morning after pil. dat je niet teveel neemt ervan als je twijfelt of je het veilig hebt gedaan. Soms kan je er ontvruchtbaar van worden, dat is erg jammer voor later als je kinderen wilt. Maar tot nu toe niks aan de hand meisje. Geen stress <3

23 mrt 2023, 23:03, anoniemxx
7

En hoe is het nu?
Was je nou wel of niet zwanger?

3 apr 2023, 18:04, Amber16

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer