Clitoris open

Hiii guys ik heb een probleem met mijn vagina zeg maar bij de clitoris ik kan de clitorishoed open maken en dan komt er allemaal gele draden uit ofZo begrijpt iemand dit?

15 jun 2020, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Wassen?

16 jun 2020, 13:06, Bikinigek
2

Naar de dokter.. dat hoort niet

16 jun 2020, 22:06, Laura
3

Je kan je clitoris niet open doen. Misschien is het iets anders?

17 jun 2020, 12:06, M
4

Misschien heb je een schimmelinfectie. Sws goed wassen met warm water en zonder zeep. Doet het ook pijn? Dan is het verstandig om naar de huisarts te gaan. Ook als dit niet vanzelf snel weggaat gewoon langs de huisarts gaan. Dit kan volgensmij ook anoniem als je niet wilt dat je ouders weten dat je naar de huisarts gaat, maar dat moet je even opzoeken dan hoe dat zit.

18 jun 2020, 16:06, laaa
5

@laaa aangezien de huisarts zwijgplicht heeft, zal deze niet even de ouders bellen om ze in te lichten. Omdat het in je basiszorg zit, krijgen je ouders ook geen rekening binnen :)
@anoniem als je vagina gek doet, altijd even langs gaan bij de huisarts. Ook in dit geval zou ik even langs gaan, dit is niet normaal!
Om het goed schoon te houden: wassen met water, (geen zeep!) en katoen ondergoed.

20 jun 2020, 19:06, Hsjs
6

Het zit zeg maar zo ik was het altjjd en eet gezond alleen ik vinger af en toe en als ik geil word dan is het zeg maar dat die vel opengaat ofZo daar en dan komen ze tevoorschijn zulke harde geelachtige dingen

20 jun 2020, 23:06, Anoniem
7

@anoniem er hoort niets geels te zijn. Al helemaal niets hards. Dit is niet gezond. Ik snap dat je verder je jezelf en je vagina goed verzorgd, maar dat betekend juist dat je naar de huisarts hiermee moet. Je doet alles al goed, het is dus ook niet op te lossen door beter te wassen...
Geel duid vaak op ontstekingen binnen je vagina. Je wilt geen risico's nemen. Ga zo snel mogelijk langs je huisarts.

21 jun 2020, 12:06, Auriane
8

Idd gewoon naar de huisarts gaan! Vraag eventueel naar een vrouwlijke huisarts als je een man niet fijn vind. (Al hebben mannelijke huisartsen ook al genoeg vagina’s gezien dus dat vinden ze echt niet raar).

22 jun 2020, 13:06, Meisje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.