Chrush problemen

Heyy ik heb namelijk een probleem vind ik zelf. Nou niet echt een probleem maar goed. Ik heb dus een crush en ik vind hem best wel leuk we appe soms wel eens en we kennen elkaar nog niet zo goed dus ik vroeg of hij me wel beter wilde kennen en hij zei ja. En nu gister hadden we doen durf of de waarheid gedaan op whatsapp gwn( we hebben nog niet echt in real life ECHT gesproken) en vanmiddag had ik Hee x gestuurd en ik zie dat hij na die tijd nog online is geweest en ik had net ?? Gestuurd en hij is nog niet online geweest ook heb ik een snap gestuurd met daarin ' wrm ngr je me?😕' helppp ik weet echt niet wat te doen ik vind hem echt heel leuk xxxx

30 jan 2017, Ohsnapitsmerel


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Ohsnap ik denk dat hij je wel leuk vind jongens kunnen ook verlegen zijn ik zou gewoon verkering vragen persoonlijk dat deed ik ook alleen moest ik wel huilen want hij zij nee maar ik ben nu wel blij want we zijn wel vrienden maar ik zou je even tips geven om verkering te vragen
eerst veel contact te hebben
aardig zijn tegen iedereen vooral tegen hem en zijn vrienden
een beetje laten merken
en dan wens ik je de verkering en het te vragen

30 jan 2017, 19:01, Eva
2

je moet juist niet meteen verkering vragen!!! Het was een verkeerde stap om te vragen waarom hij je negeert en vraagtekens te sturen, je moet echt geduld hebben, misschien had hij het gewoon druk of had hij het niet gezien of wilde hij erover nadenken om wat te zeggen. Vraag of hij een keer iets wil doen, liefst geen bios (dan kan je elkaar niet echt leren kennen), en wees gewoon jezelf en wacht het allemaal af. Jongens zijn ook soms verlegen en moeten zich ook klaarmaken om de volgende stap te zetten.
Het komt allemaal niet goed en als hij niet de ware is moet je dat accepteren want die komt echt wel op jou pad.
Succes Xx

31 jan 2017, 08:01, ikhelpjegraag
3

het komt allemaal welgoed*

31 jan 2017, 08:01, ikhelpjegraag
4

Hee!
Tip, Je moet vooral niet spam berichten sturen zoals, wrm negeer je me enzo. Jongens zullen dan snel afknappen op je. Heb geduld en hij zal vanzelf wel reageren. Zoek uit of jullie misschien een zelfde hobby of sport hebben en vraag of hij een keer samen wilt sporten bijv. :)
Succes!

31 jan 2017, 16:01, Succesmetjecrush

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.