Burnout?

Hoi,
Ik merk dat ik de laatste tijd er totaal niet bij ben met mn hoofd.
Ik vergeet vaak dingen. Zelfs als ik op de fiets ben en opeens thuis aan ben gekomen, kan ik me mijn reis echt goed meer herinneren. Ik vergeet ook vaak mijn huiswerk (maak het dan op het laatste moment), toetsen/so’s (leer op laatste moment) en nog veel meer.
Ik kijk vaak netflix/youtube en ben bang dat het daardoor komt. Maar ook door teveel stress (drm kijk ik netflix ofzo). Mijn cijfers zijn wel oke tot nu toe, kan zeker wel verbetert worden, maar straks gaat het omlaag....
Ik probeer vaak te plannen, maar ik kan me er niet echt aan houden, meestal doe ik er maar 1 ding van en dan kan ik me niet meer concentreren of heb ik geen motovatie.
Ik ben ook vaak moe, terwijl ik voldoende slaap, meestal ongeveer 8 uur.

Heb ik een burnout?

(Meisje, 14 jaar)

11 dec 2019, Burnout?


Reacties

plaats reactie
1

Hallo,

Zelf heb ik een hele lange tijd tegen een burn-out aan gezeten, ik voelde me heel erg vermoeid, had geen motivatie, was ook vaak moe. Ik wist dat dit er een burn-out aan zat te komen, maar ik bleef toch doorgaan.
Nu heb ik echt een burn-out. Ik ben al meer dan een maand niet naar school geweest, ik lig alleen maar in bed, alles kost me te veel moeite, hoeveel ik ook slaap, ik blijf moe. Ik heb zo weinig motivatie dat ik zelfs bijna ben gestopt.
Of jij op dit moment een burn-out hebt weet ik niet, daarvoor zou je echt naar een dokter moeten gaan, naar mijn idee zit jij nu in de periode die ik voor mijn burn-out had.

Minitje (meisje 19)

11 dec 2019, 23:12, minitje
2

Ik weet het niet zeker, maar je kan ook een winterdip hebben. Ik slik rijd vitamine pillen, zodat ik wel vitamine d krijg van de zon. Maar ik zal net als minuutje zegt met je moeder ofzo naar een dokter gaan, al is het voor zekerheid.
Suc6 meid.
Xxx

7 jan 2020, 19:01, ... Anoniem...

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.