bulten rond mijn vagina???

ik heb al echt 2 jaar last van bulten rond mijn vagina ze gaan uiteindelijk vanzelf weg maar ze doen wel pijn en het is erg vervelend weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

9 feb 2019, ennie


Reacties

plaats reactie
1

het kan ook puisten zijn

11 feb 2019, 21:02, hyhh
2

Het kunnen ingroei-haartjes zijn en wat je dan het beste kan proberen is minder vaak scheren.

12 feb 2019, 10:02, Hera
3

Als het ingegroeide haartjes zijn kan het ook helpen om vaker te scheren, zodat je huid beter gewend raakt aan het scheren. Uiteraard wel eerst wachten tot de bultjes die je nu hebt weg zijn en vanaf dan regelmatig scheren met een goed scheermesje en scheerschuim. En scrubben! Ik scheer om de dag en ik heb nooit last van bultjes.

13 feb 2019, 11:02, Kim96
4

ik scheer altijd zonder scheerschuim. kan dit ook of moet het persee met scheerschuim?

13 feb 2019, 19:02, ennie
5

Voor je huid is het veel fijner om het met scheerschuim, of beter nog, scheergel te scheren. Dat vermindert de kans op irritatie enorm. Je krijgt een gladder scheerresultaat en minder last van bultjes.

Ik scheer mijn kut om de dag, altijd met scheergel, en ik heb eigenlijk nooit last van bultjes.

13 feb 2019, 20:02, Kim96
6

Kan elke dag scheren en nog bultjes ook na waxen ligt aan je huid

14 feb 2019, 23:02, bikinigek
7

Als de huid zo gevoelig is, kun je beter helemaal stoppen met scheren. Eventueel kun je het gewoon kort knippen. Dat vindt misschien niet iedereen mooi, maar een kale poes met bultjes is ook geen prettig gezicht.

15 feb 2019, 10:02, Kim96

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.