Buikpijn in de onderbuik (no ongesteld)

Hey ik hou mezelf lieve anoniem qwa naam en leeftijd ieder geval ik ben een meisje tussen de 14-18 en ik heb elke dag last van buikpijn en ik heb geen last van ongesteldheid maar echt doet echt pijn het is ongeveer in het midden onderin me buik en als ik er op druk doet het ook pijn ik ben niet zwanger want ik heb nog nooit seks gehad en ook nog nooit een vriendje of een one night stand ofzo maar weten jullie wat ik heb ik heb er zo veel last van 😴 ik eet gezond en niet heel veel junkfood dus please meiden weten jullie het ???

25 mei 2017, Ikblijflieveranoniem


Reacties

plaats reactie
1

-Als je nog niet ongesteld bent kan het heel goed zijn dat je dat nu wel wordt. Ik zou het tegen je moeder vertellen, want als de pijn in je onderbuik is en je bent tusen de 14-18 jaar oud dan is het eigenlijk 99% kans dat je menstruatie er aan komt. Vertel het echt aan je moeder, zij heeft dit ook meegemaakt en kan je helpen.
-Als het niet je ongesteldheid is kan je ook een blaasontsteking hebben, of dat je blaas verkouden is. Dit merk je dus aan heftige pijn in je onderbuik wat jij ook hebt. Moet je vaak naar de wc? Want als dat is heb je echt een blaasontsteking. Dan zou ik dit ook aan je moeder vertellen, een paracetamol nemen en misschien naar de huisarts gaan. Eigenlijk is het enige wat je kunt doen tegen een blaasontsteking: wachten.

25 mei 2017, 08:05, Lala

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.