Buikpijn door ruzie

Ik heb 1 soort van vriendin Suzanne, we hebben wel vaker ruzie, maar we zien elkaar elke dag en kunnen elkaar ook niet ontlopen ofzo. Maar ik had eergisteren een trui gekocht die ik al super lang wilde(een trui die heel veel meiden hebben) en toen ging ze helemaal boos doen, waarom heb je die gekocht ik heb hem ook al, mij naapen. Terwijl wij alleBij iemand kennen die die zelfde trui eerder had dan haar. Maar ik moet haar maandag weer zien. En ik heb zo'n buikpijn van stres. Ik ben bang dat ze iedereen tegen mij opzet, want zo'n type is ze wel. Dus ik wil echt niet naar school. Wat moet ik nou doen...

29 aug 2020, Emily


Reacties

plaats reactie
1

Ik snap je wel maar ik weet hier niet zoveel van ik draag namelijk wat ik wil. Maar wat is er zo erg aan een truitje als ze iedereen tegen je op zet dan leg je wel echt op iedere slak zout. Het lijkt me niet dat ze dat gaat doen. Ik snap je gevoel wel maar stel je voor jij bent iemand uit die iedereen en iemand zegt zij heeft mijn trui nageaapt Kom laten we haar nu negeren ofzoies. Wat zou je dan denken? Ik denk niet dat iemand daar aandacht aan geeft en bedenk ook nog even dat je vriendin die trui van iemand anders heeft gezien. Dus die gaat dat niet doen denk ik. En als ze dat doet kan haar reputatie flink onderuit zakken. Maar je weet zelf de situatie beter ik ken deze mensen niet en weet dus niet wat ze zouden doen(ik maak maar een inschatting) ik geef je als tip mee verplaats je een keer in een ander en bekijk de situatie uit een ander perspectief. Geloof me dan kom je er achter dat het de meeste mensen eigenlijk niet boeit.

30 aug 2020, 01:08, Dela

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.