Buikje/vetrolletješŸ˜¢

Hey.
Ik heb een vraagje,
Ik ben 12 en ben 158 cm en weeg 43 kilo
Voor mijn leeftijd,lengte is dat een goed gewicht want ik mag dan tussen de 39 en de 51 kilo zitten.
Maar ik heb wel een buikje!šŸ˜± (Vetrolletje)
Terwijl ik 3x in de week sport, iedere dag 30 dit ups en een normaal eetpatroon heb! Mijn vetrol wil maar niet weg!!!! Hoe kan ik hier dan voor zorgen zonder middeltjes ofzo want ik hoef niet aftevallen maar mijn buikje moet wegšŸ˜¢
Laat in de reacties tips achter
En of jij dit ook hebt en wat jij er aan doet

15 dec 2016, Buikmeisje


Reacties

plaats reactie
1

Elke avond of ochtend beginnen met Citroƫn water en wat voor sport doe je? Misschien workouten?

15 dec 2016, 17:12, Xx
2

Workouten noet je niet doen als je 12 jaar bent. Accepteer alles van je lichaam en je bent goed bezig, gezond eten, meer kan je niet doen. Ga zo door zoals je bezig bent en maak je niet druk. Je bent volop in de groei dus als jij straks de lucht in schiet gaat het heus wel weg!

15 dec 2016, 17:12, Mensje
3

Vooral jeschuine buikspieren trainen. Deze helpen je buik platter te maken, in tegenstelling tot het trainingsmissie je rechte buikspier

17 dec 2016, 00:12, Timo
4

situps gaan geen vet verbranden. je kan beter gaan hardlopen of lange stukken gaan fietsen (bijde langzaam opbouwen en goed eten en drinken)

17 dec 2016, 22:12, sledge
5

Heey ik wil je graag helpen met dit probleem. Ik had dit ook altijd.. je wilt een strakke buik net zoals alle modellen en dunne mensen maar geloof me alle super modellen hebben ondergewicht en helemaal geen goed voorbeeld, want iedereen gaat denken dat dat het perfecte lichaam is maar dat is het niet !! Misschien heb je wel eens gehoord van figuren van een vrouw en de ene heeft een zandloperfiguur en een ander heeft een appel figuur daar kan je niks aan doen. Ik heb ook best een buikje maar na de hand ik ouder word accepteer ik het wel! Je hebt een gezond gewicht en dat is het belangrijkste! Ik weet dat je dat niet wil horen en alleen maar tips wil hebben om je bruikvet te vermidderen. Maar guess what dat kan niet! Je kan niet door buikspier oveningen te doen plaatselijk je vet verminderen! Dus of je valt af over je hele lichaam wat niet goed is als je onder het gewichg gaat dat gezond is, of je blijft zoals je bent en je moet het maar accepteren en ik weet het is moeilijk!! I know !!
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, zo niet op internet staat talloze blogs over dit soort dingen!!
Gr

18 dec 2016, 00:12, Lola
6

Misschien een tip:
Laura * heeft haar eigen YouTubekanaal en een blog, ze blogt en vlogt over haar lifestyle en over gezond eten, maar ze heeft ook hele mooie adviezen over dat het "perfecte" lichaam niet bestaat en ik ben een groot fan/voorstander van haar. Ik ben zelf ook best onzeker, maar als ik haar dan zie voel ik me een stuk beter!

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

18 dec 2016, 20:12, Mensje
7

Idk
Ik heb dit ook

21 dec 2016, 12:12, Idunno
8

Het lijkt me echt heerlijk om een buikje te hebben!

20 dec 2017, 01:12, TroyZz
9

Ik heb dit ook en train 2 of 3 keer in de week probeer gezond te eten en ik maak vaak een green smoothie met, ananas Citroen bevroren mango en spinazie heel lekker en gezond maar nog een tip wees wel blij met jezelf en probeer jezelf niet uit te putten en te veel te letten op je buik enzo

3 jun 2019, 16:06, Anoniempje30

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.