buikje weg photoshoppen

Hey ik ben de laatste tijd wel wat aangekomen en probeer dit een beetje te verbergen. Weet er dus iemand een photoshopprogramma(het liefst online) waar mee je makkelijk een buikje weg kan editten.

7 apr 2018, *


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat je gewoon blij miet zijn. En wees gwn eerlijk 44 procent is te dik en waarschijnlijk is dit jou zelfbeeld. Laat gewoon.

7 apr 2018, 10:04, H
2

Ik weet niet wat jij ervan zou vinden maar ik vind het gewoon niet fijn om een foto aan bijv. mijn opa en oma te laten zien van vakantie waar ze zien dat ik flink wat dikker ben geworden(want dat ben ik wel echt). Daar schaam ik me dan echt enorm voor.

7 apr 2018, 10:04, *
3

Maar meid je bent goed zoals je bent. En fotoshoot kan vaak misgaan. Bijna iedereen fotoshoot zich dikker of dunner of bv bleker. Maar je wilt toch echt zijn. Iedereen is perfect.

7 apr 2018, 11:04, H
4

Ik zou je al helemaal niet druk maken als het gaat om een foto voor je opa en oma die gaan daar echt niks van vinden hoor

7 apr 2018, 19:04, merel
5

Ik voel me nu echt een zeikerd, maar ik vind het gewoon naar om mijn dikke buik op een foto zo aan iedereen te laten zien.

8 apr 2018, 00:04, *
6

Gewoon een goed slimming badpak kopen en aantrekken. Camoufleert zo 12 kilo, als het niet meer is. Heb je dat hele Photoshopprgramma niet nodig

8 apr 2018, 00:04, Timo
7

Wjw mense dit meisje vraagt gwn om een programma *

*Dit bericht is aangepast door de moderator

8 apr 2018, 13:04, Euh
8

Ik zou eens wat youtube tutorials bekijken

9 apr 2018, 17:04, luka

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.