Buikje 4 kilo aangekomen of meer!

Ik ben de laatste tijd volgensmij echt aangekomen.... ik heb echt een buikje maar ik wil er graag vanaf. Ik probeer al een poosje Workouts maar ik kan niks volhouden val na een paar seconde al neer haha. Maar ik krijg er ook opmerkingen over.... want ik was denk ik 4/5 maanden geleden was ik altijd best wel dun alleen nu ben ik dus 5 kilo aangekomen en dat valt wel op in shirts broeken enzo. Heel veel broeken passen niet meer eigenlijk geen 1 en nu ben ik van een xs meestal s naar een m gegaan en ik heb daar best veel moeite mee want sommige zeggen dan als ik een jurkje aan heb lekker buikje gekregen?? En dan voel ik me erg onzeker!!

25 mrt 2020, Zorgenxgirl


Reacties

plaats reactie
1

Wat vervelend. Heb je enig idee hoeveel je weegt en bij welke lengte je dat weegt? Heb je ook enig idee waar het aankomen door is gekomen? Is er bijvoorbeeld iets veranderd in je eet- of beweegpatroon, of ben je in de lengte misschien uitgegroeid?

25 mrt 2020, 17:03, B
2

HΓ© B, ik ben 13 165 ongeveer en 62,4πŸ₯ΊπŸ‘‰πŸ»πŸ‘ˆπŸ»

30 mrt 2020, 19:03, Zorgenxgirl
3

Heyy

Ik snap je zorgen. Ik ben zelf in deze half jaar best veel kilo’s aangekomen. Ik weet zelf waardoor dit komt. Mn eetgedrag. Ik eet echt super veel maar heb een best snelle methabolisme. Onderzoek is wat dit kan oorzaken. En wat je er tegen kan doen. Je moet je zelf niet uithongeren. Geloof me ik heb het gedaan en dat is niet goed afgelopen. Ik heb er nog elke dag last van. Als je meer vragen heb hoor ik dit graag. You go girl, als je maar van je zelf houd. Who cares about others. ❀️❀️ Xx Yana

30 mrt 2020, 22:03, Yana
4

@yana πŸ’œπŸ’œ

31 mrt 2020, 19:03, Zorgenxgirl
5

Ik ben er altijd voor je als je me nodig hebt

31 mrt 2020, 22:03, Yana
6

@yana ahh echt lieff!πŸ’–πŸ’–

1 apr 2020, 20:04, Zorgenxgirl
7

Beste, Zorgenxgirl alleen sporten helpt niet voor een strakker lichaam ook gezonde voeding,stress,medicijnen,depressie,slaap en aandoeningen hebben effect op je lichaam. Maar hier wat tips nog.
Tip 1 Afval met iemand samen.
Tip 2 plan je maaltijden.
Tip 3 probeer een leuke sport te vinden.
Tip 4 Vraag mensen om hulp voor afvaladvies.
Tip 5 Doe niet te vaak dezelfde workout want dat gaat vervelen.
Tip 6 Eet van kleine borden.
Tip 7 In plaats van zout aan eten toe te voegen voeg kruiden toe aan eten.
Zeg maar als je meer advies wilt.

6 apr 2020, 08:04, Juliatje.
8

Ben ik gezond: 12jaar 164cm 51kg?

6 apr 2020, 15:04, a
9

A, gewicht zegt niet alles over gezondheid maar je hebt een gezond BMI maar vetpercentage zegt meer.

7 apr 2020, 08:04, Juliatje.
10

Heb ik een goed gewicht? Ik heb best wel dikke bovenbenen naar mijn mening
13 jaar, 168cm 50kg

7 apr 2020, 12:04, Anobro
11

Anobro, ja je hebt een gezond gewicht maar vetpercentage zegt meer over je lichaam.

8 apr 2020, 09:04, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.