Buikhaar?

Heyy ik ben een meisje en zat vndg effe te douchen en zag paar plukken buikhaar maar dan wel net onder mn navel is dit normaal of ??

5 dec 2020, Kimberly


Reacties

plaats reactie
1

Happy trail heet dat is normaal hebben bijna alle vrouwen

6 dec 2020, 19:12, Bikinigek
2

Ja dit is een hele normale locatie voor haargroei bij zowel mannen als vrouwen. Helaas is deze haargroei niet geaccepteerd door veel andere, dus halen ze die continu weg. Daardoor lijkt het net alsof het uniek is dat jij ze hebt, dat is dus totaal niet het geval.

Snorhaar, baardhaar, borsthaar, rughaar, armhaar, beenhaar, teenhaar en dus ook buikhaar zijn allemaal gewoon voorkomend en niets om je voor te schamen. We kloten er allemaal mee, de ene alleen wat meer dan een ander.

Je kan de haartjes weghalen. Scheren is lekker snel, maar kan ervoor zorgen dat de haren in gaan groeien. Het beste is dan epileren, als je de huid samenknijpt rondom de haar onder je navel, voel je het bijna niet. Ik heb het ook jaren weggehaald, maar mijn vriend moet t nu maar gewoon accepteren. Ik ben klaar met doen alsof ik geen haargroei heb ;)

7 dec 2020, 10:12, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.